تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یا من یا کامالا هریس!

نیکی هیلی رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را انتخاب کرد

نیکی هیلی، نامزد انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان آمریکا معتقد است که رئیس جمهور بعدی این کشور یک زن و بین او یا کامالا هریس (معاون بایدن) خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱۵۵۲
۰۹:۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

نیکی هیلی رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را نتخاب کرد

دیدارنیوز: در حالی‌که اغلب آمریکایی‌ها خود را برای رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌کنند نیکی هیلی می‌گوید رئیس جمهور بعدی یک زن خواهد بود.

نامزد انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان نیکی هیلی از حمایت از دونالد ترامپ در صورت نامزدی حزب جمهوریخواه خودداری کرد و گفت که «آمریکا یک رئیس جمهور زن خواهد داشت».

وی در مصاحبه با شبکه‌ای بی سی نیوز گفت: رئیس جمهوری بعدی آمریکا یک زن خواهد بود؛ یا من یا کامالا هریس (معاون جو بایدن)؛ و اگر ترامپ نامزد جمهوریخواهان شود پیروز نخواهد شد. همه نظرسنجی‌ها این را نشان می‌دهد که او پیروز نخواهد شد و ما یک رئیس جمهور زن خواهیم داشت که کامالا هریس است!

نیکی هیلی که زمانی فرستاده ترامپ در سازمان ملل بود، افزود: من اجازه نمی‌دهم چنین اتفاقی بیفتد. من متوقف نمی‌شوم. من هیچ جا نمی‌روم. ما این کار را شروع کرده‌ایم و به پایان خواهیم رساند.

اظهارات هیلی درباره نامزدی کامالا هریس درحالی‌ست که تا کنون نشانه‌ای مبنی بر کناره گیری بایدن از انتخابات و معرفی نامزد دیگری از سوی حزب دموکرات وجود ندارد.

نیکی هیلی در ادامه افزود: اغلب آمریکایی‌ها می‌گویند که جو بایدن ۸۱ ساله و دونالد ترامپ ۷۷ ساله برای ریاست جمهوری خیلی پیر هستند. آمریکا باید نسل جدیدی از رهبران داشته باشد که حواسش به پرونده‌های قضایی منحرف نشود.

مساله کهولت سن جو بایدن که با گاف‌های زیادی همراه بوده است به یکی از موضوعات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. این درحالی‌ست که رقیب احتمالی وی دونالد ترامپ نیز دست کمی از بایدن ندارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی