تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
اشتباه دور از انتظار بیرانوند در هفته شانزدهم لیگ برتر

آلومینیوم ۱ - ۰ پرسپولیس؛ شروع ناامیدکننده «اوسمار»!

تیم پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک شکست خورد؛ باختی که با اشتباه بزرگ بیرانوند در اولین تجریه سرمربیگری اوسمار ویرا برزیلی برای سرخ‌ها همراه بود.

کد خبر: ۱۶۱۴۱۸
۱۷:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - ۰ پرسپولیس / پایان نیمه‌اول

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار ویرا در نیم فصل دوم لیگ برتر، برابر آلومینیوم تن به شکست داد.

پرسپولیس پس از گل شوکه‌کننده و ۴۰ متری امیر نوری از میانه زمین که روی جای‌گیری اشتباه و خروج بیرانوند از دروازه همراه بود، به شدت به سمت دروازه اراکی‌ها حمله‌ور شد، اما تیم ویرا هرکاری کرد به گل نرسید تا دومین باخت سرخپوشان رقم بخورد.

در این بازی، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از فرصت‌های عالی خود خوب استفاده نکردند تا آلومینیوم روی یک غفلت سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

همچنین در دقیقه ۶۶ دو صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد که اولی به نظر پنالتی بود، ولی بیژن حیدری برای پرسپولیس پنالتی نگرفت. در دقیقه ۹۰+۴ هم یک صحنه مشکوک و برخورد توپ به دست کنعانی‌زادگان رخ داد که داور اعتقاد به پنالتی برای میزبان نداشت.

این شکست فشار روی اوسمار ویرا و مدیران باشگاه پرسپولیس را بیشتر خواهد کرد؛ هواداران این تیم انتظار داشتند پس از خروج یحیی گل محمدی یک مربی بزرگ و موفق روی نیمکت باشد، اما درویش و تیم مدیریتی او موفق عمل نکردند.

جدول لیگ برتر پس از بازی‌های امروز:

گزارش زنده: آلومینیوم ۱ - ۰ پرسپولیس / اشتباه عجیب بیرانوند! +ویدیو

در ادامه گزارش این بازی را مشاهده می‌کنید:

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - ۰ پرسپولیس / پایان نیمه‌اول

نتایج بازی‌های پایان یافته هفته شانزدهم لیگ برتر:

فولاد خوزستان صفر - گل گهر سیرجان یک

شمس آذر قزوین صفر - استقلال خوزستان صفر

پیکان تهران یک - نساجی مازندران یک

مس رفسنجان صفر - هوادار تهران صفر

ذوب آهن اصفهان صفر - ملوان انزلی یک

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - ۰ پرسپولیس

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: یک حرکت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که بیرانوند با دو دست خود مانع از گلزنی میزبان در ورزشگاه امام اراک شد. در ادامه یک ضدحمله سریع برای سرخ‌ها شکل گرفت اما کمک داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۱۲: دو تیم در حال تلاش برای رسیدن به گل اول هستند در حالی که تعدادی از زنان هم به صورت محدود در ورزشگاه حضور دارند.

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - ۰ پرسپولیس / پایان نیمه‌اول

دقیقه ۲۰: شهاب زاهدی در آستانه بازکردن دروازه آلومینیوم بود که نوروزی توپ را به موقع دفع کرد و یک کرنر اعلام شد.

دقیقه ۳۱: پاس اشتباه بازیکن آلومینیوم در پشت محوطه جریمه به سینا اسدبیگی رسید، اما ضربه بازیکن پرسپولیس با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

گزارش زنده: آلومینیوم ۱ - ۰ پرسپولیس / اشتباه عجیب بیرانوند! +ویدیو

حضور پرشور زنان اراکی در ورزشگاه امام این شهر برای تماشای مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس

دقیقه ۴۳: کیفیت بازی تعریفی ندارد و شوت شهاب زاهدی هم از بالای دروازه آلومینیوم عبور کرد.

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - ۰ پرسپولیس / پایان نیمه‌اول

نیمه اول این بازی کسل کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۶: تنها ۱۵ ثانیه پس از شروع نیمه دوم شهاب زاهدی در محوطه جریمه اراکی‌ها سرنگون شد، اما بیژن حیدری به مهاجم پرسپولیس کارت زرد داد.

دقیقه ۵۱: فرصت سوزی شهاب! مهاجم پرسپولیس بهترین موقعیت بازی تا الان را در موقعیت تک به تک با احمد گوهری، دروازه‌بان آلومینیوم از دست داد.

دقیقه ۶۴: ترابی می‌خواست با حرکت فوتسالی خود یک موقعیت خلق کند که موفق نبود و فرصت هدر رفت.

گزارش زنده: آلومینیوم ۱ - ۰ پرسپولیس / اشتباه عجیب بیرانوند! +ویدیو

دقیقه ۶۶: دو صحنه جنجالی در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد که داور اعتقاد به پنالتی برای پرسپولیس نداشت، صحنه اول خیلی مشکوک به پنالتی بود!

دقیقه ۷۵: گل اول برای آلومینیوم! امیر نوری وقتی دید بیرانوند از دروازه پرسپولیس فاصله دارد تقریبا از نیمه زمین، با ضربه‌ای دیدنی گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۸: نبیل باهویی یک تنه به خط دفاعی آلومینیوم زد، اما ضربه آخر او در حد لیگ برتر نبود!

این دیدار با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی