تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
سخنگوی شورای تامین فارس اعلام کرد

انفجار لوله خط انتقال گاز در خرم‌بید «خرابکاری» بود

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درباره انفجار در خطوط انتقال گاز در اطراف منطقه خرم‌بید این استان گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که این حادثه یک خرابکاری بوده است.

کد خبر: ۱۶۱۳۷۳
۰۹:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

انفجار لوله خط انتقال گاز در خرم‌بید «خرابکاری» بود

دیدارنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از انفجار در خطوط انتقال گاز در اطراف منطقه خرم‌بید این استان خبر داد و گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که این حادثه یک خرابکاری بوده است.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۲۵ بهمن با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۱:۳۵ امروز در بخش قادرآباد شهرستان خرم‌بید رخ داد که اطلاعات بیشتر درباره انگیزه خرابکاری را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های مرتبط آمادگی دارند، افزود: بعد از وقوع حادثه تمام عوامل امنیتی، فنی، امدادی و انتظامی وارد عمل شدند و در این بخش در حال فعالیت هستند.

سخنگوی شورای تأمین استان فارس در خصوص وضعیت گاز در این منطقه تأکید کرد: هیچ نگرانی برای تأمین گاز صنعتی و خانگی وجود دارد و خدمت‌رسانی در این بخش‌ها در حال انجام است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی