تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در جلسه امروز انجام شد

تصویب اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش

اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور که ماده واحده آن قبلا به تصویب رسیده بود، در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب نهایی رسید.

کد خبر: ۱۶۱۳۵۹
۱۹:۲۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تصویب اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش

دیدارنیوز: در جلسه امروز سه‌شنبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در گزارش‌های جداگانه‌ای از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و همچنین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی، به تشریح کیفیت برگزاری این رخداد‌های فرهنگی پرداختند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بر اساس گزارش‌های ارائه شده جشنواره‌های هنری دهه مبارک فجر که در حوزه‌های تئاتر، موسیقی، کتاب و فیلم، با ارائه آثار و محتوای انقلابی و نمایشگاه اسباب‌بازی ایرانی-اسلامی با ارائه آثار به منظور تقویت هویت ملی، محلی و مذهبی و با مشارکت فعال نخبگان و فعالان این عرصه‌ها از سراسر کشور برگزار شد، با استقبال و حضور پرشور مردم مواجه شده‌اند.

در ادامه جلسه امروز همچنین اعطای فرصت فراگیر آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی همز‌مان با تحصیل در ایران، ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری نرم و صنایع خلاق و فرهنگی کشور و سند ملی ترویج خواندن و مطالعه مفید نیز به تصویب اعضا رسید.

اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور که ماده واحده آن قبلا به تصویب رسیده بود نیز در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب نهایی رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی