تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پلیس خبر داد

کلاهبردار ۶.۵ میلیون یورویی دستگیر شد

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد فردی که در پوشش ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری ۶.۵ میلیون یورویی کرده بود، به کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۱۳۵۰
۱۷:۴۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

کلاهبردار ۶.۵ میلیون یورویی دستگیر شد

دیدارنیوز: پلیس کلاهبردار ۶.۵ میلیون یورویی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند.

سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مراجع قضائی، مبنی بر کلاهبرداری فردی از یکی از شهروندان و متواری شدن وی به یکی از کشور‌های منطقه، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت.

وی درباره جزئیات اقدامات مجرمانه این فرد گفت: این متهم با همدستی افراد دیگری، پس از تشکیل شبکه کلاهبرداری و ادعای اینکه میزان قابل توجهی ارز در یکی از کشور‌های همسایه در اختیار دارد، اقدام به جلب اعتماد شاکی کرده و از این طریق مبلغ ۶.۵ میلیون یورو را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و پس از تصاحب مبلغ یاد شده به خارج از کشور متواری شده است.

کریمی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشور‌های منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر شده و موضوع تعقیب بین‌المللی متهم در دستورکار اینترپل کشور محل اختفاء وی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین الملل فراجا خاطرنشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر و در نهایت از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و برای جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی