تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

کریمی قدوسی: ۵۰ درصد مجلس دنبال فروپاشی نظام است

سیدجواد کریمی قدوسی در توئیتی نوشت: ۵۰ درصد مجلس شورای اسلامی دنبال فروپاشی نظام است

کد خبر: ۱۶۱۲۰
۱۰:۵۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدجواد کریمی قدوسی نماینده تندرو جبهه پایداری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: 50 درصد نمایندگان مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، سران فتنه 88 به دنبال سقوط جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز 50 درصدنمایندگان مجلس پشت تریبون می‌روند و از سران فتنه دفاع می‌کنند.




 
کریمی قدوسی: ۵۰ درصد مجلس دنبال فروپاشی نظام است
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
بسمه تعالی
نمایندگانی که بعلت ضعف بصیرت سیاسی ، از درک نقشۀ شیطانی دشمن علیه ایران در پشت پردۀ لایحۀ کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم عاجز باشد و به آن رأی موافق بدهد، باید برای این نمایندگان تأسّف خورد . کاش نمایندگان به جای تصویب برجام نا فرجام و تصویب اف ای تی اف فریب دهنده ، به فکر حلّ مشکلات مردم بودند واز رویش چند دولت در داخل کشور جلوگیری می کردند مثل دولت خودرو سازان که از حاکمیت اطاعت نمی کنند وکسی هم حریفشان نیست . مثل دولت بانکها که خودشان نرخ سود بانکی را تأیین می کنند مثل دولت دلّالان سکه وارز ومفسدین اقتصادی و... اختیارات قوۀ قضائیّه هم که در برخورد با این شکمپاره های سیری ناپذیر(مفسدین اقتصادی و دانه درشت های غارتگران بیت المال مردم ) محدود است به نظر می رسد ما خَلَع قانونی داریم که باید قوانین مناسب تصویب و اجرا شود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی