تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه انجام می‌شود

سفر یک روزه «رئیسی» به فیروزکوه و دماوند

علیرضا فخاری، استاندار تهران اعلام کرد که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه سفر یک روزه‌ای به دو شهرستان فیروزکوه و دماوند خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۱۱۸۱
۱۳:۴۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

سر یک روزه «رئیسی» به فیروزکوه و دماوند

دیدارنیوز: استاندار تهران از سفر یک روزه رئیس جمهور به دو شهرستان فیروزکوه و دماوند در روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه خبر داد.

علیرضا فخاری با اشاره به ادامه سفر‌های استانی رئیس جمهور اظهار داشت: در ادامه سفر‌های رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران، ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه به دو شهرستان فیروزکوه و دماوند سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور رئیس‌جمهور برکاتی از جمله مشکل‌گشایی و گره‌گشایی دارد که باید از این ظرفیت و امکان به‌خوبی استفاده شود، ادامه داد: بازدید رئیس‌جمهور از برخی پروژه‌های شهرستان، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و پیگیری مصوبات شورای اداری استان از اهداف عمده این سفر است.

استاندار تهران با بیان اینکه رئیسی توجه خاصی به سفر‌های استانی و ارتباط نزدیک با توده‌های مردم دارد، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور پیش‌تر به سایر شهرستان‌های استان تهران از جمله شهریار، پرند، رودهن، ورامین و ... سفر کرده‌ و با سفر به دماوند و فیروزکوه عملاً در همه شهرستان‌های استان حضور یافته‌ است.

مطلب مرتبط:

موج گرانی در دولت رئیسی؛ اینترنت ثابت هم گران شد

رئیسی: انشاءالله نابودی اسرائیل را مشاهده خواهیم کرد

گرانی گوشت، مرغ و تخم مرغ؛ «دولت به فکر چاره باشد»

نماینده مجلس: میزان افزایش حقوق‌ها سنخیتی با تورم ندارد/ دولت نباید آسان‌ترین راه را انتخاب کند

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی