تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نظر یک نماینده درباره تعرفه‌های پزشکی؛ در این شرایط بد نباید مشکلات را دوچندان کرد

حسینعلی شهریاری، نماینده مجلس درباره تصویب ۴۶ درصدی تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه گفت: منظور از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

کد خبر: ۱۶۱۱۶۳
۱۰:۱۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

نماینده مجلس: هزینه واقعی‌شدن تعرفه‌های پزشکی نباید از جیب مردم پرداخت شود

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس عدم رضایتمندی گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تعرفه‌ها را یکی از مشکلات حوزه سلامت دانست و گفت: منظور از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خانه ملت، در مورد تصویب ۴۶ درصدی تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه، گفت: سال گذشته هم افزایش ۴۰ درصدی تعرفه‌های پزشکی توسط شورای عالی بیمه تصویب شد، اما در نهایت ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی عدم رضایتمندی گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تعرفه‌ها را یکی از مشکلات حوزه سلامت دانست و افزود: تلاش وزارت بهداشت برای منطقی شدن تعرفه‌های پزشکی هم به جایی نمی‌رسد، زیرا سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیمه‌ها در این رابطه تصمیم گیرنده هستند البته هنوز زود است که در مورد میزان تعرفه‌ها قضاوت کرد و باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و دولت در این رابطه چگونه تصمیم می‌گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: منظور از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی