تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پیش‌بینی سقوط بهمن ‌در محور کندوان، هراز و سوادکوه

توقف در جاده‌های کوهستانی ممنوع!

سرهنگ جهانتاب، رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به‌خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۱۱۶۱
۰۹:۵۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

مسافرت به شمال ممنوع!

دیدارنیوز: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به باز بودن تمامی جاده‌های مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی رانندگان وجود دارد.

سرهنگ جهانتاب رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه متصور است، اظهار داشت: رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به‌خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

تردد در تمامی محور‌های مازندران روان است

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به رعایت نکات ایمنی به‌هنگام تردد از محور‌های مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌های استان تأکید و عنوان کرد: به هموطنانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح‌کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.

وی ادامه‌داد: هم اکنون ۳۶ اکیپ راهداری با به کار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

هاشمی طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www. ۱۴۱. ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی