تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در خاورمیانه چه خبر است

کشته‌شدن ۶۰ فلسطینی در حملات اسرائیل

در صد و یکمین روز از جنگ خونین میان گروه حماس و اسرائیل، کشتار در غزه ادامه دارد و تلفات ارتش نتانیاهو به ۵۲۲ سرباز افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۶۱۱۵۷
۰۹:۱۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ نتانیاهو مسوول کشتار مردم غزه است

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و یکمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

ساعت: ۱۷:۳۳/ کشته‌شدن ۶۰ فلسطینی در حملات اسرائیل

اسرائیل در صد و یک‌مین روز جنگ غزه، حملات خود علیه این باریکه را متوقف نکرد.

به نقل از العربیه، وزارت بهداشت غزه، بامداد دوشنبه ۲۵ دی، از کشته‌شدن بیش از ۶۰ فلسطینی در نتیجه حملات اسرائیل، در نقاط مخلتف نوار غزه خبر داد.

نیرو‌های اسرائیلی دو شهر «خان‌یونس» و «رفح» در جنوب این باریکه و مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند. در این حملات دو بیمارستان، یک مدرسه دخترانه و ده‌ها خانه مسکونی هدف قرار گرفت.

جنگنده‌های اسرائیل، تعدادی از منازل شهروندان در اردوگاه «المغازی» جنوب غزه در نزدیکی مدرسه دخترانه ابتدایی که محل اسکان شمار زیادی از آوارگان بود را بمباران کردند.

در شمال غزه نیز، شماری از فلسطینیان در نتیجه حملات هوایی اسرائیل به یک منزل از خانواده «الحداد» در نزدیکی مسجد «الشمعه» در محله «الزیتون» شرق غزه کشته شدند.

نیرو‌های اسرائیلی یک مدرسه، مهد کودک و مسجد «الدعوه» در شمال اردوگاه «النصیرات» مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کردند.

وضعیت کرانه باختری از نوار غزه بهتر نبود و نیرو‌های اسرائیلی به دانشگاه ملی «النجاح» بزرگترین دانشگاه فلسطین یورش بردند.

مقامات دانشگاه ملی «النجاح» اعلام کردند، نیرو‌های اسرائیلی در پی حمله به دانشگاه شهر «نابلس» که بزرگترین دانشگاه فلسطین به شمار می‌رود، ۲۰ دانشجوی معترض را بازداشت کردند.

ساعت: ۰۹:۰۵/ تداوم حمایت کشور‌های مختلف از اقدام آفریقای جنوبی

بنگلادش از درخواست آفریقای جنوبی برای شکایت علیه اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری (ICJ) حمایت کرد.

وزارت خارجه بنگلادش تاکید کرد که از درخواست آفریقای جنوبی برای اقدامات آتی که شامل درخواست‌ها برای توقف عملیات نظامی در داخل غزه و اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه ایمن، کافی و بدون مانع به تمام مناطق غزه است، حمایت می‌کند.

به گزارش دیدارنیوز، پیش از این کشورهای مالدیو، نامیبیا، پاکستان، بولیوی، اردن، مالزی و ترکیه از این اقدام حمایت کرده‌اند.

ساعت: ۰۸:۵۵/ رئیس جمهور کلمبیا: نتانیاهو مسوول کشتار مردم غزه است

به نقل از جماران، گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا تاکید کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل مسوول قتل زنان و کودکان در نوار غزه است.

رئیس جمهور کلمبیا تصریح کرد که کشتار وحشتناک مردم در نوار غزه توسط نتانیاهو در نتیجه بمباران‌های مستقیم این منطقه رخ داده است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ نتانیاهو مسوول کشتار مردم غزه است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی