تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کنایه زیدآبادی به شریعتمداری: باید حتما بمباران شویم؟

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به موضع‌گیری حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان درباره حملات نظامی آمریکا و متحدانش به مواضع حوثی‌ها در یمن و اظهارات یکی از اعضای مقاومت یمن، نوشت: یعنی برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم و خیالمان راحت باشد که با مردم آنجا پیوند خورده‌ایم؛ باید حتما بمباران شویم؟

کد خبر: ۱۶۱۱۰۰
۰۹:۱۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

کنایه زیدآبادی به شریعتمداری: باید حتما بمباران شویم؟

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در پاسخی کوتاه به موضع گیری مدیرمسوول کیهان درباره اظهارات یکی از اعضای مقاومت یمن پرداخته است.

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان در واکنش به حملات نظامی آمریکا و متحدانش به مواضع حوثی‌ها در یمن نوشته است: "و بالاخره اشاره به بخشی از مصاحبه «نصرالدین عامر» یکی از اعضای مقاومت یمن با خبرنگار فلسطینی که بعد از حمله دیروز آمریکا و انگلیس صورت پذیرفته است، تحسین‌برانگیز، روحنواز، غبطه‌آور و در یک کلمه عظیم‌تر از آن است که وصف‌پذیر باشد.

نصرالدین عامر به خبرنگار می‌گوید «شرمنده بودیم که فقط غزه بمباران می‌شد و ما بمباران نمی‌شدیم! حالا خیالمان راحت شد که در این عرصه نیز با مردم غزه پیوند خورده‌ایم»."

یعنی برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم و خیالمان راحت باشد که با مردم آنجا پیوند خورده ایم؛ باید حتماً بمباران شویم؟ واقعا که جای احسنت دارد! حفظ و پیگیری منافع و امنیت ملی که می‌گن، یعنی همین!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی