تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسینعلی حاجی دلیگانی مطرح کرد

گرانی روزانه گوشت در دولت رئیسی/ اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان فرصت یک هفته‌ای داد تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم درستی اتخاذ کنند.

کد خبر: ۱۶۱۰۷۳
۱۴:۰۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر برای کنترل قیمت گوشت

دیدارنیوز: نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس گفت: فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به گرانی گوشت قرمز و مرغ در بازار گفت: با توجه به اینکه قیمت گوشت و مرغ دائما در حال افزایش است، فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

وی ادامه داد: در صورت عدم توجه وزیر جهاد کشاورزی به وضعیت بازار گوشت و مرغ و عدم بازگرداندن قیمت‌ها، برای وی تصمیم گیری می‌کنیم. قیمت گوشت قرمز هر روز در حال افزایش بوده و هم اکنون به حدود هر کیلو ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. نمی‌توانیم شاهد رشد قیمت‌ها و کوچک شدن سفره مردم باشیم، اما کاری نکنیم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان قرار داریم و قیمت گوشت و مرغ باید به ثبات برسد، عنوان کرد: اگر درست و به موقع و با تدبیر برای مدیریت بازار عمل شود، ثبات قیمتی ایجاد می‌شود در غیر این صورت شاهد فراز و فرود‌های متعددی در قیمت‌ها خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی