تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پلیس راهور اعلام کرد

بارش برف و باران در جاده‌ها؛ «باک خودرو پر باشد»

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به بارش برف و باران در محور‌های ۱۱ استان کشور، گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان هنگام حرکت از مبدا از پر بودن باک وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

کد خبر: ۱۶۱۰۶۳
۱۲:۴۲ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۱ استان

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، مازندران، البرز، زنجان، تهران، لرستان، کرمانشاه و همدان است. همچنین کولاک برف در برخی از محور‌های استان‌های لرستان، زنجان و همدان گزارش شده است.

وی گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان هنگام حرکت از مبدا از پر بودن باک وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند. همچنین مطمئن باشند که وسایل گرمایشی خودرو و همچنین برف‌پاک‌کن‌ها سالم است. پرهیز از سفر‌های غیرضروری نکته مهمی است با این وجود رانندگانی که اصرار به سفر دارند حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، چرا که همکاران من در پلیس راه در ابتدای جاده‌های برفگیر و کوهستانی از ادامه سفر خودرو‌هایی که زنجیرچرخ به همراه نداشته باشند، جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگی با سرعت مطمئنه و دقت کافی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، روشن کردن چراغ‌ها و توجه به دستورات ماموران پلیس از دیگر ضروریاتی است که رانندگان باید در طول مسیر انجام دهند.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های کشور روان گزارش شده است.

وی درباره محور‌های دارای ممنوعیت تردد نیز اظهارکرد: محور‌های پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده تا اطلاع بعدی مسدود است. اما هیچکدام از این مسیر‌ها جزو محور‌های مواصلاتی اصلی محسوب نمی‌شوند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سوی پلیس راه و همچنین عوامل راهداری تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی در کشور باز است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی