تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اجلاس آینده مجلس خبرگان رهبری ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان آماده و موادی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان در اجلاسیه های گذشته به تصویب رسیده و بررسی دیگر بندها به اجلاس بعد موکول شده است.

کد خبر: ۱۶۱۰۶
۰۸:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: ادامه بررسی طرح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اجلاس اسفند ماه در دستور کار اجلاس است. شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاسیه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسه زمان اجلاس بعدی مشخص شد، گفت: 27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس آینده نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.

خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری بویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رئیس قوه قضاییه قدردانی کردند.

خاتمی در پایان گفت: ده نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیئت رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این طرح در این جلسه مطرح و جهت بررسی بیشتر به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبرگان ارجاع شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی