تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

مدارس این استان‌ها غیرحضوری شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی شهر‌های کردستان و مدارس بخش سیلوانا شهرستان ارومیه غیرحضوری شد. همچنین فعالیت مدارس ۶ شهر استان خوزستان در روز شنبه به علت آلودگی هوا غیرحضوری اعلام شد.

کد خبر: ۱۶۱۰۴۵
۱۰:۰۴ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

مدارس این استان‌ها غیرحضوری شد

دیدارنیوز: با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعدازظهر، امروز شنبه (۲۳ دی ماه) تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستا‌های بخش کلاترزان سنندج را هم امروز شنبه غیرحضوری کرد.

همچنین فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

مدارس سیلوانا غیرحضوری شد

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی ۶ شهر خوزستان در روز شنبه

با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، روز شنبه (۲۳ دی‌ماه) فعالیت مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، اندیمشک، دزفول و شوشتر در نوبت صبح و عصر غیر حضوری است.

در مقطع متوسطه نیز مدارس فقط به منظور برگزاری آزمون، حضوری خواهند بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی