تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر ارشاد: «معین» می‌تواند به ایران بازگردد/ یک حقوقدان: ۲۸ سال حبس در انتظار اوست!

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم اعلام کرد که بازگشت «معین» خواننده ایرانی به کشور بلامانع است، اما یک حقوقدان به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع الورود کرد، اما دستگیری شخص در فرودگاه یا ممنوع الخروجی بعدی و یا ممنوع الکاری و ...، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعا به میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱۰۰۱
۱۴:۰۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

وزیر ارشاد: «معین» می‌تواند به ایران بازگردد/ واکنش یک حقوقدان +عکس

دیدارنیوز: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازگشت نصرالله معین نجف‌آبادی ملقب به «معین» را به ایران، بلامانع اعلام کرد.

به نقل از ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت هنرمندانی مانند نصرالله معین نجف‌آبادی، گفت: حضور ایشان در ایران هیچ مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام می‌شود. هر کاری درباره هر فردی انجام شود، طبق قانون انجام می‌شود. اجازه فعالیت قدم بعدی است، اما حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد.

وزیر ارشاد: «معین» می‌تواند به ایران بازگردد/ واکنش یک حقوقدان +عکس

نصرالله معین نجف‌آبادی (زاده ۲۹ دی ۱۳۳۰) که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی ساکن آمریکا است.

به گزارش دیدارنیوز، محسن برهانی، حقوقدان در صفحه اجتماعی خود نوشت: «وزیر ارشاد گفته که معین می‌تواند به ایران برگردد. این مطلب از یک جنبه درست است؛ از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع الورود کرد اما دستگیری شخص در فرودگاه یا ممنوع الخروجی بعدی و یا ممنوع الکاری و ...، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعا به میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.»

مطلب مرتبط:

از چه دفاع می‌کنی؟ پاکسازی؟

ضرغامی: قرار است در‌ها به روی ایرانیان باز شود

وزیر ارشاد: ‌نمی‌توانیم به قاضی بگوییم چه حکمی صادر کند‌!

موج تشکیل پرونده برای بازیگران؛ «شهره قمر» هم اضافه شد

حکم مهدی یراحی؛ ۲ سال و ۸ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق

وزیر ارشاد: «معین» می‌تواند به ایران بازگردد/ واکنش یک حقوقدان +عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی