تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اعتراض به تورم؛ پیوستن کارکنان دولت به بازنشستگان در ونزوئلا

در شرایطی که معلمان بازنشسته ونزوئلا به عدم افزایش مستمری خود اعتراض کردند، کارکنان دولت در همراهی آن‌ها به‌عدم مهار تورم بالای این کشور معترض شدند.

کد خبر: ۱۶۰۹۹۲
۱۲:۱۹ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

اعتراض به تورم؛ پیوستن کارکنان دولت به بازنشستگان در ونزوئلا

دیدارنیوز: کارکنان بخش دولتی در خارج از دفتر مرکزی وزارت کشور ونزوئلا در کاراکاس اجتماع کردند و جمع چندهزار نفره‌ای را در کنار بازنشستگان تشکیل دادند.

به نقل از مجله بلومبرگ، صبح امروز (چهارشنبه دهم ژانویه) در دومین روز اعتراض بازنشستگان معلم ونزوئلایی، بخشی از کارکنان دولت ونزوئلا نیز به آن‌ها پیوستند.

درحالی که معلمان بازنشسته ونزوئلا به عدم افزایش مستمری خود اعتراض کردند، کارکنان دولت در همراهی آن‌ها به‌عدم مهار تورم بالای این کشور معترض شدند.

این کارکنان بخش دولتی در خارج از دفتر مرکزی وزارت کشور ونزوئلا در کاراکاس اجتماع کردند و جمع چندهزار نفره‌ای را در کنار بازنشستگان تشکیل دادند.

هنوز نیرو‌های دولتی واکنش سختی به این اجتماع معترضین نداده‌اند و جمعیت نیز به حرکت ادامه نداده است.

گفتنی است، یکی از راهکار‌های دولت ونزوئلا برای مهار تورم سه رقمی این کشور که چندسال ادامه داشت و اجرای سیاست تعدیلی که منجر به دو رقمی شدن تورم و مهار نسبی آن توسط بانک مرکزی شد و عدم افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان شاغل با اعتراضاتی در این کشور مواجه شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی