تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
معاون شهردار تهران اعلام کرد

افزایش آمار آتش‌سوزی در تهران در فصل سرما

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افزایش ۴۰ درصدی آمار آتش‌سوزی در تهران در فصل سرما خبر داد و گفت که شمار ساختمان‌های پرخطر باید صفر شود.

کد خبر: ۱۶۰۹۳۵
۱۲:۲۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۲

افزایش آمار آتش‌سوزی در تهران در فصل سرما

دیدارنیوز: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در فصل سرما آمار آتش سوزی‌ها حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، گفت: اگر از موضع پیشگیری به این موضوع نگاه و عمل کنیم، در واقع ۴۰ درصد خسارات ناشی از این موضوع و هزینه سازمان آتش نشانی کاهش پیدا خواهد کرد.

حسین نظری در دومین همایش ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت در ایمن سازی شهر تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و شهید قریب رضا دارابی که در عملیات مهار آتش سوزی به شهادت رسید، گفت: فلسفه حضور ما تاکید بر ایمنی است که منجر به حفظ جان شهروندان خواهد شد.

وی افزود: باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشیم، چرا که خداوند متعال از ما سوال خواهد کرد. سازمان آتش‌نشانی امروز معروف به کار جهادی است و همیشه من از این موضوع تقدیر کرده ام. از مدیر عامل سازمان آتش نشانی انتظار داریم با اقدامات لازم تا پایان امسال تعداد ساختمان‌های پر خطر را به صفر برساند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در فصل سرما آمار آتش سوزی‌ها حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: اگر از موضع پیشگیری به این موضوع نگاه کنیم و عمل کنیم، ۴۰ درصد هزینه سازمان آتش نشانی و خسارات ناشی از این موضوع کاهش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، دومین همایش ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت در ایمن سازی شهر تهران با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و برخی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه و نواحی برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی