تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
لقب جالب روزنامه قطری به ستاره ایرانی در آستانه شروع جام ملت‌ها

طارمی؛ «شکارچی گل‌ها»!

در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر، تب و تاب فوتبال در قاره کهن بار دیگر بالا رفته و در این میان بازار لقب‌ها برای ستاره‌های این جام حسابی داغ شده است. یک روزنامه قطری به بهانه این مسابقات، از مهدی طارمی با لقب «شکارچی گل‌ها» یاد کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۸۶۵
۱۱:۰۷ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

طارمی؛ «شکارچی گل‌ها»!

دیدارنیوز: روزنامه الرای قطر از مهدی طارمی با لقب «شکارچی گل‌ها» یاد کرد و نوشت تیم ملی ایران با این ستاره‌اش حریفان را در جام ملت‌های آسیا تهدید می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر است. ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است و در دیدار نخستش به مصاف فلسطین خواهد رفت.

روزنامه الرای قطر با تیتر «ایران رقیبانش را با شکارچی گل‌ها تهدید می‌کند»، نوشت: «ایران روی قدرت گلزنی ستاره خود، مهدی طارمی، حساب ویژه‌ای باز کرده است. فوتبال ایران بعد از خداحافظی اسطوره‌اش، علی دایی، مدت‌ها برای ظهور جایگزین او صبر کرد و به نظر می‌رسد که با مهدی طارمی به گمشده خود در خط حمله دست پیدا کرده است. طارمی در هشت سال اخیر نشان داده است که یک مهاجم فوق‌العاده است. مهاجم سابق الغرافه نه‌تن‌ها یکی از بهترین مهاجمان دورانش است بلکه بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال آسیا نیز به شمار می‌آید.»

الرای در ادامه نوشت: «مهدی طارمی بیشترین گل را به عنوان یک ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. طارمی در ۷۴ بازی که برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته، موفق به زدن ۴۱ گل شده است تا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران در رده چهارم باشد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی