تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در گفتگوی اختصاصی با دیدار مطرح شد

زیباکلام: گفتم بمب‌گذاری نه کار جمهوری اسلامی است، نه آمریکا و اسرائیل

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی کشورمان درباره اعلام جرم دادستان علیه او درخصوص اظهاراتش در مورد اسرائیل پس از حادثه تروریستی کرمان به دیدار می‌گوید که آن بمب گذاری نه کار جمهوری اسلامی می‌توانسته باشد و نه متقابلا کار آمریکا و اسرائیل.

کد خبر: ۱۶۰۷۹۷
۲۳:۰۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

زیباکلام

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: پس از اعلام جرم دادستان علیه صادق زیباکلام بواسطه اظهاراتش در مورد اسرائیل، این استاد علوم سیاسی در گفتگوی اختصاصی با دیدار توضیحاتی درباره اظهارات خود بیان کرد.

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی پیرامون این اعلام جرم اظهار داشت که پس از حادثه تروریستی کرمان، تلویزیون آمریکا با ایشان و دکتر سعید قاسمی نژاد که مقیم آمریکا هستند یک گفتگوی نیم ساعته انجام می‌دهد.

زیباکلام در این باره به دیدارنیوز گفت: من در بخشی از عرایضم گفتم آن بمب گذاری نه آنگونه که بسیاری از مخالفین نظام در فضای مجازی انگشت اتهام را بسمت جمهوری اسلامی نشانه رفته‌اند، نه کار جمهوری اسلامی می‌توانسته باشد و نه متقابلا کار آمریکا و اسرائیل که جمهوری اسلامی می‌گوید. اسرائیلی‌ها در عملیات تروریستی در کشور‌های دیگر فله‌ای دست به کشتار نمی‌زنند و هدف را فقط نشانه می‌روند. البته کشتار مردم غزه با هیچ اصول اخلاقی و انسانی مطابقت ندارد.

این استاد علوم سیاسی در ادامه اظهار داشت: در مورد ایران هم گفتم، همه آنچه که مخالفین نظام می‌گویند که کار خود ایران بوده، براساس بغض و کینه‌شان است و نه از روی منطق و دلیل. ایران چه نفعی داشته که آن بمب گذاری را خواسته باشد انجام دهد. این‌ها عمده مطالب بنده در آن گفتگو بوده که باعث شکایت دادستان و حملات صدا و سیمای جمهوری اسلامی شده است.

مطلب مرتبط:

زیباکلام: دهه هشتادی‌ها ما را لعنت می‌کنند/ چه کسی از شما خواسته اسرائیل را نابود کنید/ اهواز آب ندارد، می‌خواهند یمن را درست کنند

زیباکلام: مقصر رویگردانی مردم در چند سال اخیر کل حاکمیت است/ هیچ نظامی با سرکوب دوام نمی‌آورد/ به جای انقلاب می‌گویند فتنه ۵۷

مراسم تشییع شهدای حادثه کرمان/ صحنه نزدیک از انفجار تروریستی +ویدیو

انفجار در مراسم سالگرد سردار سلیمانی/ ۹۵ کشته و ۲۱۱ مجروح/ مردم شمع روشن کردند+ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
1
مرد حسابی تمام دنیا دید وشنید چه گفتی باز هم دروغ میگویی؟
رو که نیست؟ دادگاه ومجازات!والسلام
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی