تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یادداشتی از احمد زیدآبادی

تندرو‌های اصولگرا چه سودی از جنگ مستقیم می‌برند؟

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در یادداشتی با عنوان «تحریک برای ورود به جنگ مستقیم!» به تندروهای اصولگرا اشاره کرد و نوشت: تندرو‌های اصولگرا، ولی چه سودی از جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل خواهند برد؟ لابد گمان می‌کنند که با ورود ایران به جنگ، اسرائیل به سرعت نابود خواهد شد و آمریکا نیز با جمع کردن جل و پلاسش، منطقه را ترک خواهد کرد و آنان سرور خاورمیانه خواهند شد!

کد خبر: ۱۶۰۷۹۲
۲۱:۱۰ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

تندرو‌های اصولگرا چه سودی از جنگ مستقیم می‌برند؟

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی کشورمان معتقد است برخی تندرو‌های اصولگرا قصدشان تحت فشار قرار دادن تصمیم‌گیران جمهوری اسلامی برای ورود به جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل است!

زیدآبادی نوشت: «آن دسته از تندرو‌های اصولگرا و متحدان توده‌ای‌شان در سایت پیک نت که به رغم پذیرش مسئولیت عملیات انتحاری کرمان از سوی داعش، همچنان اصرار دارند که این عملیات کار آمریکا و اسرائیل بوده است، در واقع قصدشان تحت فشار قرار دادن تصمیم‌گیران جمهوری اسلامی برای ورود به جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل است!

سود ورود مستقیم ایران به جنگ آمریکا و اسرائیل برای گردانندگان سایت پیک‌نت، امر محرمانه‌ای نیست. آن‌ها از هر امری که روسیه را برای یک لحظه هم که شده از فشار جنگ اوکراین نجات دهد، با آغوش باز استقبال می‌کنند حتی اگر موجب ویرانی ایران و نارضایتی خودِ روسیه شود!

تندرو‌های اصولگرا، ولی چه سودی از جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل خواهند برد؟ لابد گمان می‌کنند که با ورود ایران به جنگ، اسرائیل به سرعت نابود خواهد شد و آمریکا نیز با جمع کردن جل و پلاسش، منطقه را ترک خواهد کرد و آنان سرور خاورمیانه خواهند شد!

نهاد‌های اصلی تصمیم‌گیر، اما عواقب جنگ رو در رو و فراگیر را بهتر درک می‌کنند و به همین علت نیز از آن گریزانند. حال چرا اصولگرایان افراطی علیه تصمیم آن‌ها عملاً اقدام به تحریک بدنۀ تندرو می‌کنند؟ چون از یک طرف متوهمند و از طرف دیگر، خود را با جریان پیک‌نتی نزدیک‌تر می‌بینند و ظاهراً به آستانۀ عبور از سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی رسیده‌اند! شگفتی‌های بسیاری در پیش است!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی