تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استقبال گسترده از پنجمین نمایشگاه خودروی تهران

تقدسی نژاد: به دنبال برگزاری رویدادی متفاوت هستیم

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ضمن اشاره به جزییات پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در بهمن‌ماه گفت: با توجه به استقبال گسترده خودروسازان، واردکنندگان خودرو، شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان به دنبال مدیریت فضا هستیم.

کد خبر: ۱۶۰۷۷۶
۱۵:۴۵ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

تقدسی نژاد: به دنبال برگزاری رویدادی متفاوت هستیم

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به نقش صنعت خودرو در اقتصاد ایران و تولید ناخالص داخلی گفت: پنجمین نمایشگاه خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران موسوم به اتو اکسپو از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: صنعت خودرو به عنوان دومین صنعت کشور پس از صنعت نفت، بالغ بر ۳.۵ درصد تولید ناخالص داخلی را شامل می‌شود و اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد.

تقدسی‌نژاد گفت: نمایشگاه شهر آفتاب با توجه به زیرساخت‌های استاندارد و منحصر به فردی نظیر سالن‌های یکپارچه مدرن، ظرفیت خوبی برای نمایش دستاوردهای صنعت خودرو به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان دارد.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت، نمایشگاه خودرو در پایتخت کشور واقع شده و توجهات بیشتری به آن معطوف است. نمایشگاه خودرو باید در شرایطی برگزار شود که بتواند از یک جهت پاسخگوی نیازهای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان باشد و از جهت دیگر، برای صنعت خودروسازی کشور ارزش افزوده ایجاد کند.

تقدسی نژاد بیان کرد: انتخاب شعار جدید نیز بر همین اساس شکل گرفته است. پیشتر شعار ما “در آرامش، تجارت کنید” بود، اما شعار “هر نمایشگاه حل یک مسئله” را نیز به آن افزوده‌ایم.

وی افزود: معتقد هستیم پیش از برگزاری رویدادهای موثر نظیر نمایشگاه خودرو باید به چگونگی، ضرورت و ظرفیت برگزاری این نمایشگاه‌ها فکر کنیم. دیدگاهمان بخشی و جزیره‌ای نباشد، بلکه می‌بایست، در کنار حفظ منافع بازیگران صنعت خودرو، نگاهی کلان‌نگر با محوریت منافع ملی داشته باشیم.

مخالفت وزیر صمت با برگزاری نمایشگاه خودرو در اسفند ماه

تقدسی‌نژاد با اشاره به نفوذ اجتماعی بالای محصولات خودروسازان تاکید کرد: بیان مطالبات و دغدغه‌های تولیدکننده و مصرف‌کننده و ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع و رجوع آن‌ها، از مهم‌ترین برنامه‌های نمایشگاه خودرو است.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در بخش دیگری در پاسخ به جانمایی شرکت‌ها در نمایشگاه خودرو گفت: در حال حاضر با توجه به استقبال گسترده خودروسازان، واردکنندگان خودرو، شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان به دنبال توسعه و مدیریت فضا هستیم.

تقدسی نژاد اضافه کرد: پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با حضور خودروسازان کشور در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه این رویداد خودرویی و نیاز به پوشش مناسب اخبار در فضایی مناسب و با آرامش خاطر، روز نهم بهمن‌ماه، حضور در نمایشگاه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است. در واقع اولین روز از پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب به اصطلاح press day خواهد بود تا رسانه‌های تخصصی بتوانند به بهترین شکل به تولید محتوا و اطلاع‌رسانی بپردازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی