تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حملات سنگین اسرائیل به رفح و خان‌یونس

در حالی که جنگ اسرائیل و حماس وارد نود و یکمین روز خود شده، خبرنگار «العربیه» از تجدید حملات هوایی سنگین اسرائیل علیه دو شهر رفح و خان‌یونس در جنوب غزه خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۷۲۶
۱۰:۵۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۲

حملات سنگین اسرائیل به رفح و خان‌یونس

دیدارنیوز: در تداوم بمباران‌های روزانه که نوار غزه شاهد آن است، خبرنگار «العربیه» از تجدید حملات هوایی سنگین اسرائیل علیه دو شهر رفح و خان‌یونس در جنوب غزه خبر داد.

بر اساس این گزارش، درگیری‌هایی در محور‌های پیشروی ارتش اسرائیل میان نیرو‌های اسرائیلی و عوامل مسلح گروه‌های فلسطینی در مرکز نوار و شهر خان‌یونس نیز در جریان است.

این در حالی است که شمار کشته‌های فلسطینی در اثر بمباران نوار غزه توسط اسرائیل طی بیست و چهار ساعت گذشته به ۱۲۵ نفر رسید که مجموع کشته‌های جنگ اسرائیل علیه غزه را به ۲۲۴۳۸ نفر رساند.

بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، تعداد زخمی‌ها از آغاز جنگ در ۷ اکتبر به ۵۷۶۱۴ نفر رسیده است.

کشته‌شدن کودک فلسطینی در کرانه باختری

از سوی دیگر کرانه باختری، همچنان شاهد دستگیری‌ها و یورش‌های روزانه ارتش اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، یک پسر فلسطینی جمعه ۱۵ دی در جریان یورش ارتش اسرائیل به شهر بیت‌ریما در شمال غربی رام‌الله در کرانه باختری به‌ضرب گلوله کشته ارتش و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

مناطق حلحول در شمال الخلیل و یطا در جنوب آن و همچنین شهرک عزون در شرق قلقیلیا نیز هدف یورش قرار گرفتند.

این در حالی است که تجاوزات شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در کرانه باختری، شدت یافته که بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکا را به اعمال تحریم علیه آن‌ها سوق داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی