تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر کشور: اوضاع در کرمان عادی است/ جنایتکاران منتظر پاسخ قاطع باشند

احمد وحیدی، وزیر کشور درباره حادثه تروریستی کرمان گفت: هم اکنون در کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیرو‌های انتظامی و امنیتی است و آرامش برقرار است. افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ایران باشند.

کد خبر: ۱۶۰۶۹۴
۱۷:۵۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

وزیر کشور: اوضاع در کرمان عادی است/ جنایتکاران منتظر پاسخ قاطع باشند

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ایران باشند.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ ظهر اولین انفجار رخ می‌دهد و هنگامی که باقی زائران به کمک مصدومان می‌آید انفجار دوم در ساعت ۱۵:۲۰ رخ می‌دهد و تعدادی دیگر از افراد در حادثه دوم دچار حادثه می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون در کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیرو‌های انتظامی و امنیتی است و آرامش برقرار است.

وحیدی بیان کرد: این توطئه جدید ادامه همان توطئه‌هایی بود که این افراد مدت‌ها به دنبال آن بودند و در مراسمات مختلف سعی در رسیدن به اعمال شوم خود بودند.

وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ایران باشند و این افراد بدانند که سیلی محکمی می‌خورند.

وی گفت: این جنایت علیه افرادی شد که به دنبال عشق خود و اسطوره مقاومتشان یعنی حاج قاسم بودند.

وزیر کشور بیان کرد: علت و نحوه انفجار در حال بررسی است و هنگامی که قطعی شد به استحضار مردم می‌رسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی