تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مترو و اتوبوس رایگان برای بانوان در ۱۳ دی‌ماه

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: در این هفته تخفیف‌ها برای بانوان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به استفاده رایگان مترو و اتوبوس در ۱۳ دی‌ماه اشاره کرد.

کد خبر: ۱۶۰۵۹۰
۱۷:۰۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

رایگان شدن مترو و اتوبوس برای بانوان در۱۳ دی ماه

دیدارنیوز: مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از رایگان شدن مترو و اتوبوس برای بانوان در ۱۳ دی ماه همزمان با "هفته بزرگداشت مقام زن و مادر" خبر داد.

مریم اردبیلی، در نشست خبری تشریح برنامه‌های "هفته بزرگداشت مقام زن و مادر" با بیان اینکه پویش "قدردانیم" در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این هفته تخفیف‌ها برای بانوان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به استفاده رایگان مترو و اتوبوس در ۱۳ دی‌ماه اشاره کرد.

وی گفت: استفاده رایگان از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا در روز ۱۳ دی و بازدید رایگان از برج میلاد از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه به شرط رزرو اینترنتی برای بانوان رایگان خواهد بود.

اردبیلی تصریح کرد: شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد نیز برای بانوان از ۱۳ تا ۱۹ دی ماه برنامه‌های پیش‌بینی کرده است که می‌توان به تخفیف ۴۰ درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخیفی ۳۵ درصدی استخر ۴ فصل بوستان بهشت مادران و تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه باغ غذا در ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه اشاره کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران افزود: در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، ۱۸ پروژه مخصوص بانوان در ۱۲ منطقه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد. همچنین حدود ۱۰ کوثر کارآفرینی افتتاح می‌شود و شهردخت شماره ۲ منطقه ۶ آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به تقارن گرامیداشت روز مادر و سالگرد شهادت حاج قاسم اشاره کرد و گفت: یکی از تم‌های جدی در همه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام مادر، قدردانی از مادران و همسران شهدا و مکتب حاج قاسم است.

ادربیلی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های متفاوت در سطح شهر یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است و تلاش شده برنامه‌های مشترک با سازمان‌ها و نهاد‌ها برگزار کنیم. همچنین جشنی با همکاری فرمانداری تهران در سالن همایش‌های وزارت کشور و جشن دیگری در تالار وحدت خواهیم داشت. همچنین قطعه موسیقی مادر با صدای یکی از خوانندگان رونمایی خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، اجرای ویدئو مپینیگ در برج آزادی به‌مناسبت روز مادر و پویش جشن آزادسازی مادران زندانی غیرعمد از دیگر برنامه‌های است که در هفته گرامیداشت مقام مادر برگزار می‌شود. همچنین در مناطق ۲۲ گانه، ۲۸ جشن بزرگ برگزار خواهد شد. علاوه بر اینکه در سطح محلات جشن‌های محلی پیش‌بینی شده و به نظر می‌رسد که جمعیتی حدود نیم‌میلیون نفر از تهرانی‌ها در این جشن‌ها حاضر شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی