تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد یک نماینده از جهاد کشاورزی؛ چرا گوش شنوایی برای کاهش قیمت گوشت و مرغ ندارید؟

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک سال پیش تذکر دادم که دام‌های مولد در حال کشتار است، اما گوش شنوایی نبود امروز هم تأکید می‌کنم کنترل و کاهش قیمت گوشت و مرغ وظیفه ذاتی شما است.

کد خبر: ۱۶۰۵۸۱
۱۲:۲۶ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده از جهاد کشاورزی؛ چرا گوش شنوایی برای کاهش قیمت گوشت و مرغ ندارید؟

دیدارنیوز: نماینده مردم شهرضا در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک سال پیش تذکر دادم که دام‌های مولد در حال کشتار است، اما گوش شنوایی نبود امروز هم تأکید می‌کنم کنترل و کاهش قیمت گوشت و مرغ وظیفه ذاتی شما است.

به نقل از خانه ملت، سمیه محمودی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص افزایش بی حد و حساب قیمت گوشت قرمز گفت: آقای وزیر یک سال پیش تذکر دادم که دام‌های مولد در حال کشتار است، اما گوش شنوایی نبود امروز هم تأکید می‌کنم کنترل و کاهش قیمت گوشت و مرغ وظیفه ذاتی شما است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس خطاب به وزرای نیرو و جهاد در خصوص کنترل هوشمند چاه‌های کشاورزی و کاهش میزان برداشت گفت: اول اینکه میزان برداشت آب باید عادلانه و منطقی باشد، به طور مثال در دشت مهیار شهرستان شهرضا کشاورزان مظلوم واقع شدند که درخواست تجدیدنظر دارم، دوم اینکه تصمیمات نباید به گونه‌ای باشد که کشاورز دچار مشکل شود و در مقابل کاهش برداشت باید هزینه زندگی کشاورز جبران شود سوم اینکه اگر مشکل آب است چرا همین آب با چندین برابر قیمت با عنوان جریمه اضافه برداشت فروخته می‌شود و چهارم اینکه چرا در شناسایی و مقابله با چاه‌های غیرمجاز جدیتی وجود ندارد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعطیلی پروژه ملی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و بی‌توجهی مسئولان مربوطه، ادامه داد: این پروژه با حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده و باعث بروز حوادث رانندگی شده است.

مطلب مرتبط:

نماینده رصلاحیت شده: دولت سلیقه‌ای عمل کرده؛ افرادی پشت پرده هستند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی