تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بازی با سرنوشت مردم؛ قایم‌موشک‌بازی برای بقای شهردار اهواز

پنج عضو شورای شهر اهواز در حمایت از شهردار اهواز، باز هم با غیبت در جلسه شورای شهر، رأی گیری برای برکناری امینی را به تعویق انداختند.

کد خبر: ۱۶۰۵۸۰
۱۲:۱۶ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

 دومین جلسه شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

جلسه پیشین نیز سیاوش محمودی، زارع زاده، دغاغله، ملایی زمانی و هاشم پور به عنوان حامیان شهردار در جلسه حاضر نشدند تا مسئله احراز شرایط شهردار بررسی نشود و امکان رای گیری نباشد.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد تا این مصوبه در صحن علنی شورای شهر بررسی و به رای گذاشته شود اما به علت غیبت ۵ عضو شورای شهر به حد نصاب نرسید و لغو شد.

مدیریت شهری اهواز از یک سو پردرآمدترین دوره خود را سپری می‌کند و از سوی دیگر با بیشترین نارضایتی مردمی مواجه است این نارضایتی همچنین در بدنه کارگری و کارمندی شهرداری نیز قابل مشاهده است‌.

عملکرد امینی شهردار اهواز در حوزه‌های مختلف و همچنین موضوع سکونت وی و خانواده‌ اش در استان‌ دیگر همواره در دو سال اخیر چالش برانگیز بوده و علاوه بر آن، شرایط قانونی مربوط به سوابق اجرایی و مدرک تحصیلی او نیز زیرسوال بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شوراهای اسلامی شهر و روستاها تبلور خرد جمعی در راه اعتلا و پیشرفت جامعه و خدمات رسانی هر چه شایسته تر به مردم در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی هستند و اعضا باید با محوریت قانون خود را تابع نظر جمع بدانند.

در این راستا هر اقدامی با هدف محدود کردن قدرت تصمیم‌گیری مردم و نادیده گرفتن افکارعمومی صورت بگیرد، می‌توان آن را به عنوان یک اقدام علیه اراده مردم و ماهیت اصلی شورا قلمداد کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی