تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر داد

جمع‌آوری ۱۷۰۰ معتاد متجاهر و ۱۱۰۰ فروشنده موادمخدر

حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از جمع‌آوری ۱۷۰۰ معتاد متجاهر و دستگیری بیش از ۱۱۰۰ فروشنده موادمخدر خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۴۷۴
۱۷:۳۸ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

جمع‌آوری ۱۷۰۰ معتاد متجاهر و ۱۱۰۰ فروشنده موادمخدر

دیدارنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۱۱۰۰ فروشنده موادمخدر در تهران خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستا اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح‌هایی را برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و توزیع‌کنندگان موادمخدر در سطح پایتخت و به ویژه مناطق مرکزی شهر تهران و محدوده‌های شوش، مولوی و هرندی به اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۱۰ روز به اجرا درآمد، گفت: در جریان اجرای این طرح هزار و ۱۸۰ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر در تهران دستگیر شدند. همچنین از این افراد ۶۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه ماموران در این طرح نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدام کردند، گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های پلیس پیشگیری در اجرای این طرح موفق به جمع‌آوری یک هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر شدند. این افراد پس از غربالگری به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد اعزام شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی