تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران/ ناتو به مردم ایران تسلیت گفت
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران/ ناتو به مردم ایران تسلیت گفت

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد

افزایش آلودگی هوا و رگبار باران/ بندرعباس ۲۹ درجه، ارومیه زیر صفر

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش آلودگی هوای شهر‌های صنعتی تا یکشنبه و وقوع رگبار باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۴۳۸
۰۸:۵۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

افزایش آلودگی هوا و رگبار باران

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش آلودگی هوای شهر‌های صنعتی تا یکشنبه (۱۰ دی ماه) و وقوع رگبار باران از دوشنبه (۱۱ دی ماه) در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی روز‌های شنبه و یکشنبه (۹ و ۱۰ دی) با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

وی افزود: دوشنبه (۱۱ دی) با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۱۲ دی) بارش پراکنده در مناطقی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۱۳ دی) نیز در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

ضیاییان گفت: امروز خلیج فارس و دریای خزر مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ دی) صاف تا کمی ابری و غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۱ دی) کمی ابری و غبار محلی، از بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۴- و ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی