تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دردسرهای بی‌پایان طلایی‌پوشان در فصل جاری

انتقاد مورایس از فدراسیون؛ می‌خواهند آن بالا نباشیم!

ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان با انتقاد از محرومیت بازیکنانش به دلیل اصلاح قراردادها، گفت: تصمیمی که فدراسیون گرفته حتی می‌شد من قبلش از آن مطلع شوم و بدانم و چند بازیکن زیر ۱۷ سال حداقل با خودم بیاورم به جای این بازیکنان. من نمی‌فهمم چه جور فدراسیونی است؟ می‌خواهند که ما آن بالا نباشیم!

کد خبر: ۱۶۰۴۰۹
۱۹:۵۱ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

واکنش مورایس به محرومیت بازیکنانش: می‌خواهند آن بالا نباشیم!

دیدارنیوز: سرمربی سپاهان به‌شدت نسبت به حکم جدید کمیته انضباطی علیه بازیکنانش واکنش نشان داد.

رئیس کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران بر ضرورت اصلاح قرارداد‌های برخی بازیکنان سپاهان تاکید کرد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر از دیدار‌های معوقه لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا یک بازی دیگر از لیگ است که قرار بود قبلاً بازی کنیم. فردا یک بازی عقب‌افتاده از لیگ است. یک حریف قابل احترام و خوب و خوشحالم که قرار است با این تیم روبه‌رو شوم.

او در ادامه گفت: می‌دانید که بنا به دلایلی همین الان قبل از نشست خبری مطلع شدیم که از یکسری از بازیکنانی که داریم نمی‌توانیم استفاده کنیم و یک‌جور‌هایی باید بابت زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم!

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که آیا تصمیم به استعفا از سپاهان دارد، گفت: من گفتم باید بابت زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم. اولین بار در زندگی‌ام است که این آسیب واضح را به تیم وارد می‌کنند. تصمیمی که می‌شد با عدالت تاخیر در آن ایجاد شود. تصمیمی که فدراسیون گرفته حتی می‌شد من قبلش از آن مطلع شوم و بدانم و چند بازیکن زیر ۱۷ سال حداقل با خودم بیاورم به جای این بازیکنان. من نمی‌فهمم چه جور فدراسیونی است؟ می‌خواهند که ما آن بالا نباشیم!

به گزارش دیدارنیوز، پس از حکم کمیته استیناف و بازگشت چهار امتیاز کسر شده سپاهان به این تیم، طلایی‌پوشان بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی