تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.
هواشناسی ایران

افزایش آلودگی هوا و بارش برف و باران از فردا

ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از فردا (۷ دی) و افزایش آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۳۶۳
۰۸:۵۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

افزایش آلودگی هوا  بارش برف و باران از فردا

دیدارنیوز: صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۶ دی) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. پنجشنبه (۷ دی) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت تا بعد از ظهر جمعه (۸ دی) در این مناطق ادامه دارد.

وی افزود: پنجشنبه در مناطقی از ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و ارتفاعات غربی اصفهان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه (۹ دی) در شمال خراسان رضوی بارش به شکل پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور تا یکشنبه (۱۰ دی) جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.

ضیاییان گفت: دمای هوا از پنج‌شنبه تا شنبه در نیمه‌شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر به‌طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: امروز خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه و طی روز جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۷ دی) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۸ دی) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی