تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بیماران تالاسمی اندیمشک فراموش شده‌اند

مدیر انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک گفت: ۳۵ سال است که مسؤولان شهرستانی و استانی به مشکلات درمان بیماران تالاسمی توجه نمی‌کنند.

کد خبر: ۱۶۰۳۴۶
۱۷:۵۵ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

بیماران تالاسمی اندیمشک فراموش شده‌اند

 

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: علی صفرزاده مدیر انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بیماران تالاسمی جز بیماران خاص هستند اما تحت حمایت هیچ نهاد دولتی قرار ندارند حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی آن‌ها را نمی‌پذیرد، ۳۵ سال است که مسؤولان شهرستانی و استانی به مشکلات درمان بیماران تالاسمی توجه نمی‌کنند.
وی بیان کرد: هدف از تاسیس انجمن حمایت از بیماران تالاسمی در اندیمشک کمک‌ به بیماران تالاسمی بود که خانواده‌های آن‌ها نمی‌توانستند هزینه‌های درمان آن‌ها را تامین کنند.
مدیر انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک تصریح کرد: در طی سال‌هایی که این انجمن تشکیل شده است برنامه‌های بسیار اجتماعی، ورزشی و فرهنگی از جمله جشنواره غذا و کارگاه‌های بسیاری در جهت آگاه سازی و پیشگیری مردم نسبت به این بیماری با هزینه‌های شخصی برگزار شده که همواره مورد توجه ویژه عموم شهروندان قرار گرفته است.
وی گفت: مردم در تمام این سال‌ها حامی انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک بوده‌اند و قدردان آن‌ها هستیم، اما در حال حاضر شرایط بد اقتصادی باعث شده مردم نتوانند جوابگوی هزینه‌های شخصی خود باشند و دیگر نمی‌توانیم از آن‌ها انتظار کمک داشته باشیم.
صفرزاده با بیان اینکه انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک یک انجمن درمانی است، خاطرنشان کرد: سبد درمانی بیماران این انجمن تکمیل نیست داروهای وارداتی گران بوده و افراد هزینه درمان مشکلات فک و دندان خود که ناشی از بیماری تالاسمی است را ندارند.
مدیر انجمن بیماران تالاسمی اندیمشک تاکید کرد: ضرورت دارد نماینده و فرماندار این شهرستان حمایت بیشتری از این بیماران داشته باشند و انتظار داریم از ادارات بخواهند با بیماران تالاسمی همکاری بیشتری داشته باشند تا ما بتوانیم در سطح شهرستان برنامه‌های بیشتری را در جهت پیشبرد اهداف انجمن که حمایت از بیماران تالاسمی است را برگزار کنیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی