تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ دریافت سیگنال از هلی‌کوپتر/ محل دقیق حادثه شناسایی شد
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ دریافت سیگنال از هلی‌کوپتر/ محل دقیق حادثه شناسایی شد

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ایران با مشارکت در توافق کاهش تولید موافقت نکرده است

مذاکرات جاری در نشست ۱۷۵ اوپک تاکنون به توافقی منتج نشده و ایران نیز با هیچ رویکردی مبنی بر مشارکت در توافق کاهش تولید اوپک موافقت نکرده است.

کد خبر: ۱۶۰۳۱
۱۸:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - وزارت نفت از وین گزارش داد که منابع آگاه می‌گویند ایران به صورت سمبلیک یا غیرسمبلیک با مشارکت در توافق کاهش تولید موافقت نکرده و تاکنون هیچ توافقی در این زمینه حاصل نشده است.

بر اساس این گزارش، نشست ۱۷۵ اوپک که روز گذشته (پنجشنبه، ۱۵ آذرماه) برگزار شد، پس از حدود شش ساعت رایزنی فشرده، بدون نتیجه پایان یافت و اعضای کشورهای عضو و غیرعضو اوپک امروز (۱۶ آذرماه) به مذاکرات خود ادامه می‌دهند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران در بدو ورود به وین تاکید کرد که ایران به دلیل مواجهه با شرایط ویژه تحریم، به توافق کاهش تولید ملحق نمی‌شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی