تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
حسن نوروزی اظهاراتش درباره تعداد محافظان رئیس دولت سیزدهم در پرند را رد کرد اما ..

ماجرای یک نماینده و ۵۰۰ محافظ «رئیسی»! +ویدیو

یک رسانه پس از اظهارات حسن نوروزی، نماینده مجلس درباره تعداد عجیب محافظان ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پرند و تکذیب این گفته‌ها توسط او، ویدیوی اظهارات نوروزی را پخش کرد.

کد خبر: ۱۶۰۲۵۳
۲۰:۳۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

ماجرای یک نماینده و ۵۰۰ محافظ «رئیسی»! +ویدیو

دیدارنیوز: حسن نوروزی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهاراتش درباره حضور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پرند با ۵۰۰ محافظ را تکذیب کرد، اما رسانه منتشرکننده مصاحبه او، فیلم اظهارات این نماینده را منتشر کرد.

خبرآنلاین نوشت: «در واکنش به اقدام حسن نوروزی در تکذیب مصاحبه‌ای صریح با این رسانه، فیلم این گفتگو را برای تنویر افکارعمومی منتشر می‌کنیم تا مشخص شود که اظهارات او درباره تعداد محافظان رئیسی در سفر به پرند و مدیریت اشرافی به درستی در این رسانه منتشر شده است.

چند روز پیش میزبان حسن نوروزی نماینده اصولگرا و غلامرضا نوری قزلجه نماینده مستقل مجلس یازدهم بودیم، در خلال مناظره‌ای که پیرامون لایحه عفاف و حجاب، طرح صیانت و عملکرد مجلس برگزار شده بود، نوروزی نماینده رباط کریم گریزی به سفر اخیر رئیس دولت سیزدهم به پرند زد و از نوع حضور رئیسی در بین مردم و تعداد زیاد محافظان وی انتقاد کرد.

او در این مناظره تاکید کرد؛ «مدیریت اصولی مربوط به مدیریت شهید رجایی و مقام معظم رهبری است. حرف بنده سر این است که سبک مدیریت جهادی و انقلابی و آنچه که رهبری می‌فرمایند این سبک مدیریت که در حال حاضر اجرا می‌شود نیست، این سبک مدیریتی که حالت اشرافی به آن می‌دهیم مدنظر رهبر انقلاب نیست...»

در اقدامی عجیب و درحالیکه متن صریح و دقیق اظهارات حسن نوروزی منتشر شده بود و فیلم آن نیز در این رسانه موجود بود، این نماینده در اقدامی غیراخلاقی اقدام به مصاحبه با خبرگزاری دولت (ایرنا) و خبرگزاری ایسنا کرد و ضمن تکذیب اظهاراتش مدعی تحریف اظهاراتش در این مناظره شد.

در راستای مشی اخلاقی و حرفه‌ای خود که همیشه پایبند به انتشار کامل اظهارات مصاحبه شوندگان هستیم، برای روشن گری نسبت به اظهارات کذب نماینده رباط کریم و دفاع از مشی حرفه‌ای خود اقدام به انتشار این فیلم خواهیم کرد. قضاوت درباره اظهارات حسن نوروزی را به مخاطبان آگاه و فهیم خود می‌سپاریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی