تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فرمانده انتظامی خبر داد

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد تومانی در خوزستان

میرفیضی، فرمانده انتظامی خوزستان از کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی با درج آگهی جعلی فروش حواله خودرو زیر قیمت خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شدند و برای خرید با آگهی‌دهنده تماس گرفتند.

کد خبر: ۱۶۰۰۰۷
۱۸:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد تومانی در خوزستان

دیدارنیوز: سردار سید محمود میرفیضی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش ۵۲ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت دیوار از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به نقل از پلیس، وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شدند و برای خرید با آگهی‌دهنده تماس گرفتند. آگهی‌دهنده به بهانه وجود مشتریان زیاد، با ارائه شماره کارت مبلغی به عنوان بیعانه از آن‌ها دریافت کرد و پس از آن پاسخگوی تماس‌های آن‌ها نبوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مال‌باختگان تاکنون ۱۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، دو نفر در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

میرفیضی گفت: شهروندان برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظر خود از سایت‌های متفرقه و فاقد مجوز در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند. همچنین باید توجه کنند تبلیغاتی که در سایت‌های واسطه‌گر با عناوینی از جمله فروش فوری، بدون واسطه، زیر قیمت و ... منتشر می‌شود ممکن است به منظور کلاهبرداری باشند بنابراین شهروندان باید به صورت حضوری و پس از تایید هویت و رویت فروشنده اقدام به واریز وجه کنند و از پرداخت بیعانه حتی مبالغ کم خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی