تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر خبر داد

کمک‌های نقدی ایرانیان به غزه؛ ۱۱۱ میلیارد تومان

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر اعلام کرده که پس از گذشت ۶۷ روز، کمک‌های نقدی ایرانیان به غزه از ۱۱۱ میلیارد تومان عبور کرده است.

کد خبر: ۱۵۹۹۲۹
۱۷:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۲

کمک‌های نقدی ایرانیان به غزه؛۱۱۱ میلیارد تومان

دیدارنیوز: رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم غزه از ۱۱۱ میلیارد تومان عبور کرد.

وحید سلیمی گفت: پس از گذشت ۶۷ روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان رسید.

وی اضافه کرد: پویش «بشردوستی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی