تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
لوگوی تیکال برگرفته از مقبره خیام است

افتتاح یک مرکز تجاری جذاب با شرایط ویژه در اهواز

مرکز خریدی با نام «تیکال مال» در منطقه گلستان اهواز افتتاح شده که در دسترس بودن موقعیت مکانی، انواع واحد‌های صنفی باتنوع کالایی بالا و .. نقطه عطف این مرکز خرید خاص و جذاب است.

کد خبر: ۱۵۹۸۹۴
۲۱:۰۰ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

افتتاح یک مرکز تجاری جذاب با شرایط ویژه در اهواز

دیدارنیوز: یکی از جذابترین مراکز خرید و تجاری خوزستان در منطقه گلستان اهواز به بهره برداری رسید.

به نقل از صبح خوزستان، عموما مراکز خرید تجاری-تفریحی موقعی مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرند که بیشترین زمان ممکن را برای آن‌ها ذخیره کند و یا به بیان بهتر، در کمترین زمان بتوان خرید را انجام داد.

حال مرکز خریدی با نام «تیکال مال» در منطقه گلستان اهواز افتتاح شده است که در دسترس بودن موقعیت مکانی، انواع واحد‌های صنفی باتنوع کالایی بالا، داشتن پله‌های برقی میتسوبیشی، VRF شرکت معتبر گری، بهره مندی از ۲ لاین آسانسور، باعث‌به ارمغان آوردن حس خوب خرید و انتقال آن به شهروندان شده است که این ویژگی‌ها و جامع بودن نقطه عطف این مرکز خرید خاص و جذاب است.

این مجموعه که به عنوان یکی از کاملترین مجتمع‌های تجاری در مرکز استان خوزستان معرفی شده است، مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر دارد و معماری مجموعه برگرفته از معماری ایرانی اصیل است.

نور چشم‌نواز مجموعه از طریق یک ووید ۱۵۰ متری با گنبد شیشه‌ای جذاب در بام، تامین شده و کاربری این بنا شامل حدود ۲۰۰۰ مترمربع فضا تجاری در سه طبقه با ۷۰ واحد تجاری و ۱۰۰۰ مترمربع فضای کافه رستوران در طبقه دوم و روف گاردن در بام است.

بهره‌برداری از دو طبقه این مجموعه خاص در پاییز ۱۴۰۲ آغاز شد که پر بودن ظرفیت این ۲ طبقه در زمان بهره برداری، از دیگر موارد منحصر به فرد آن، به حساب می‌آید.

بنا بر این گزارش، لوگوی تیکال برگرفته از مقبره خیام است و نشانی از نخل دارد تا این بنا به تلفیقی از نماد ایران و اقلیم خوزستان باشد.

گفتنی است، سازنده این بنای خاص و جذاب، مهندس هوشنگ دوپیکر است که یکی از مهندسان و سازندگان حوزه برج سازی و مراکز تجاری است.

او در گفتگو با این واحد خبر اظهار داشت: در راستای خلق آرامش و رفاه، توسعه کسب و کار، پدیدآوردن فرصت‌های شغلی و رفع نیاز‌های همشهری‌های عزیز؛ امیدواریم این مرکز خرید با افتتاح فودکورت به قطب جدید سرمایه گذاری و زینت بازار در منطقه و شهر اهواز تبدیل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی