تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کارزار درخواست تبدیل وضعیت نیروهای تدارک بانک ملی

نیروهای شرکت تدارک بانک ملی کارزار درخواست تبدیل وضعیت خود را امضا کردند.

کد خبر: ۱۵۹۸۷۶
۱۴:۲۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

کارزار درخواست تبدیل وضعیت نیروهای تدارک بانک ملی

دیدارنیوز: نیروهای شرکت تدارک بانک ملی کارزار درخواست تبدیل وضعیت خود را امضا کردند؛ این کارزار خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است.

در متن این کارزار آمده است:

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
رئیس محترم جمهور

جناب آقای، ولی اسماعیلی
نائب رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر نجارزاده
مقام محترم مدیریت عامل بانک ملی ایران

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید ساماندهی کارکنان دولت و عدالت در پرداخت‌ها از وعده‌های جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهور بوده است و از طرفی هم‌اکنون در لایه‌های مختلف استخدامی (رسمی، شرکتی و قراردادی و...)، تبعیض در میزان پرداختی به کارکنانی مشاهده می‌شود که با مدرک تحصیلی و سوابق مشابه در یک مجموعه فعالیت دارند که این امر قطعاً به انگیزه آن‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت خدشه وارد می‌کند.

در بانک ملی نیز نیرو‌های توانمند، با تجربه و سابقه کاری بالا و مسئولیت‌پذیر که جملگی از فرزندان غیور، پرتلاش و زحمتکش این مرز و بوم بوده، تحت عنوان نیرو‌های شرکتی با کمترین حقوق و دستمزد و بدون هیچ‌گونه امنیت و آینده شغلی، فراتر از شرح وظایف محوله مشغول به خدمت هستند و تنها تفاوت این نیرو‌ها با نیرو‌های پیمانی و رسمی، نداشتن شناسه کارمندی است.

همین امر سبب تضییع حقوق این نیرو‌ها از لحاظ نحوه اجرای نظام پرداخت و امنیت شغلی می‌شود؛ به‌طوری‌که در هیچ یک از تصمیمات بانک این نیرو‌ها مورد توجه قرار نگرفته و هیچ‌گاه صدایشان به جایی نمی‌رسد. از طرفی تغییر وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران و جانبازان و شهدای عزیز و نیز ادغام شدن کارکنان موسسه اعتباری نور در بانک ملی که در سکوت خبری و ناگهانی انجام شد، سبب ایجاد بی‌انگیزگی و آینده مبهم کاری این قشر زحمتکش شده است.

علی ایحال، اینجانبان جمعی از نیرو‌های شرکت تدارک بانک ملی از نمایندگان محترم انقلابی مجلس شورای اسلامی و مسئولین ذی‌ربط تقاضامندیم در جهت تحقق شعار ریاست محترم جمهوری اقدام نموده و نسبت به مشخص نمودن وضعیت استخدام نیرو‌های غیر ایثارگر پس از سال‌ها خدمت خالصانه (بعضا دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کاری) و افزایش روحیه و امید و نشاط کاری این قشر ساعی، مجدانه پیگیری نمایند و نحوه استخدام را در جهت جلوگیری از هر گونه تبعیض و بی‌عدالتی قانونمند فرمایند تا فرزندان ایران اسلامی سهم یکسانی از عدالت علوی داشته باشند؛ امید به آنکه با عنایت پروردگار و دستان توانمند نمایندگان محترم این مهم، اتفاق بیفتد.

• شروع کارزار: ١٩ آذر ١٤٠٢• پایان کارزار: ٢٩ دی ١٤٠٢

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی