تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وزیر کشور در مراسم وداع با پیکر ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک مطرح کرد

تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

پس از حمله تروریستی مرگبار به مقر نیرو‌های نظامی راسک در سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی، وزیر کشور اعلام کرد که تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت.

کد خبر: ۱۵۹۸۴۵
۰۹:۴۱ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

دیدارنیوز:  احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت.

به نقل از تسنیم، وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی در مراسم وداع با پیکر ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این جوانان عزیز در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه "این جوانان عزیز به‌دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند"، افزود: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم. این شهدای گرانقدر امشب میهمان مادر خود حضرت زهرا علی‌ها السّلام هستند.

وزیر کشور با تصریح به اینکه "این جوانان با شجاعت و ایمان در دفاع از این آب‌وخاک در دل خود تردید راه ندادند و در راه دفاع از جان و مال و حیثیت مردم به شهادت رسیدند"، تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی و معاندین باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، این انقلاب در طول دوران شهدای زیادی را در دفاع از کشور تقدیم کرده و در این مسیر استوار است.

وی خاطرنشان کرد: این ترو‌ریست‌ها به‌فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند؛ دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور با ابراز اینکه "اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند"، تأکید کرد: دشمنان تلاش کردند در این منطقه میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند، اما امروز می‌بینید شیعه و سنی متحد و منسجم کنار هم در مراسم تشییع حضور دارند و اقدامات دشمنان راه به جایی نبرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی