تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

فراخوان دانشجویی برای جمع‌آوری بهترین طرح‌ها برای خانه اوشیدری کرمان

مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرینش، از فراخوان دانشجویی برای انتخاب بهترین طرح‌ها جهت کاربری خانه اوشیدری کرمان خبر داد و گفت: به‌دنبال بهترین ایده‌های دانشجویی در این زمینه هستیم.

کد خبر: ۱۵۹۷۶۹
۱۱:۵۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

فراخوان دانشجویی برای جمع‌آوری بهترین طرح‌ها برای خانه اوشیدری کرمان
دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرینش، از فراخوان دانشجویی برای انتخاب بهترین طرح‌ها جهت کاربری خانه اوشیدری کرمان خبر داد و گفت: به‌دنبال بهترین ایده‌های دانشجویی در این زمینه هستیم.

مهندس شفیعی‌پور، ادامه‌داد: این فراخوان برای دانشجویان رشته معماری، فرش و اساتید دانشگاهی است تا بتوانیم بهترین بهره‌برداری از این خانه تاریخی انجام شود.

وی با اشاره به مصوبه هیئت‌مدیره شرکت فرش در این خصوص اظهار داشت: هر کسی که در زمینه خانه اوشیدری طرح و یا نقشه خاصی دارد می‌تواند در این فراخوان شرکت کند.

مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرنیش، با یادآوری این مهم که قرار است قسمتی از خانه اوشیدری به شهرک فرش در استان کرمان تبدیل شود گفت: این کار می‌تواند قدم بزرگی در زنده کردن فرش دستباف استان داشته باشد.

بازدید رئیس مرکز ملی فرش ایران به‌همراه معاون استاندار کرمان از شرکت فرش‌نفیس آفرینش

خانم فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران به‌همراه امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مهدی حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شرکت فرش نفیس آفرینش بازدید کردند.

رافع فرش‌های تولیدی در شرکت فرش نفیس آفرینش را عالی توصیف کرد و گفت: از دیدن فرش‌های این مجموعه لذت بردم و یکی از نقاط قوت آن‌ها استفاده از نیرو‌های جوان، با استعداد و نخبه کشور است.

وی ادامه‌داد: خوشبختانه مجموعه فرش نفیس آفرینش یکی از مجموعه‌هایی است که کار‌های خود را به صورت علمی و تخصصی برنامه‌ریزی کرده و برای آینده خود برنامه‌ریزی‌های بزرگ و طولانی مدت دارد. رئیس مرکز ملی فرش ایران، تلفیق طرح‌های فرش سنتی با مدرن را یکی از کار‌های زیبا و بزرگ مجموعه فرش نفیس آفرینش در کرمان عنوان کرد و افزود: تشکیل کمیته طراحی، که از بین افراد متخصص انجام شده یکی از کار‌های مهم این شرکت است و مرکز ملی فرش ایران هم آمادگی دارد از طراحان خوشنام کشور به این کمیته معرفی کند.

حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز زنجیره آموزش، تولید و مارکتینگ در شرکت فرش نفیس آفرینش را نقطه مثبت این مجموعه دانست و برای حل مشکلات اداری و گرفتن تسهیلات به مجموعه قول مساعد داد.

مهدی حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت این شرکت در راستای ایجاد اشتغال در استان کرمان گفت: کمک خواهیم کرد تا موانع پیش رو در جهت تبدیل دفتر شرکت فرش نفیس آفرینش به یک نمایشگاه دائمی فرش برداشته شود.

مدیر اجرایی دفتر هلدینگ آفرینش در کرمان نیز با اشاره به سابقه فرش کرمان در عرصه‌های جهانی یادآور شد: تلاش ما در هلدینگ آفرینش و در شرکت فرش، بازگرداندن کرمان به جایگاه واقعی خود در این حوزه است.

مهرابی، از بافت ماهانه حدود ۱۵۰ متر مربع فرش در شرکت فرش نفیس آفرینش خبر داد و اظهارداشت: این شرکت توانسته است برای ۳۰۰ بافنده در استان کرمان ایجاد اشتغال کند که در صورت کمک‌های دولتی و دادن تسهیلات لازم، می‌تواند برای ۷۰۰ بافنده دیگر شغل ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرینش نیز در پایان این بازدید گفت: در این بازدید برای دادن ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مجموعه فرش نفیس آفرینش و کمک به بازسازی خانه اوشیدری کرمان و ایجاد اشتغال تا هزار بافنده قول مساعد داده شد. آقای مهندس شفیعی‌پور یکی دیگر از دستاورد‌های این بازدید را تبدیل دفتر شرکت فرش نفیس آفرینش در بلوار جمهوری به یک نمایشگاه دائمی فرش عنوان و این اتفاق را یک نتیجه مثبت برای شرکت دانست.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی