تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
صفار هرندی توپ فساد را به زمین دولت قبل انداخت

نظر عضو مجمع تشخیص درباره «چای‌گیت»؛ اختلاس نیست، فساد است!

محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با عدم اشاره به اینکه ۷۰ درصد ارز وارداتی به شرکت چای دبش در زمان دولت رئیسی صورت گرفته، می‌گوید که پرونده «دبش» از دولت گذشته شروع شد و اختلاس تلقی درستی نیست، بلکه فساد رخ داده است.

کد خبر: ۱۵۹۶۷۵
۱۶:۵۸ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

نظر عضو مجمع تشخیص درباره «چای‌گیت»؛ اختلاس نیست، فساد است!

دیدارنیوز: محمدحسین صفار هرندی در دیدار با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های هرمزگان، با تاکید بر اینکه شروع پرونده «چای دبش» از دولت گذشته بوده است، گفت: در این دولت، تخصیص ارز‌هایی برای این مجموعه انجام شده، اما اختلاس تلقی درستی نیست، بلکه سوءاستفاده و فساد رخ داده است.

به نقل از ایسنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید شهوت خبر اول دادن را از برخی مقامات بگیریم و بدانیم باید هر پرونده فساد و آلودگی را دقیق مورد بررسی قرار داد و سپس درباره آن نظر داد تا تلقی فساد در همه‌جا در جامعه صورت نگیرد.

مطلب مرتبط:

۷۰ درصد ارز وارداتی دبش مربوط به «دولت رئیسی» است

وی تضعیف حکومت مرکزی را فتنه اصلی دشمن برای تکه پاره کردن کشور دانست و گفت: ما نمونه‌های آن را در دنیا شاهدیم و فتنه‌های اخیر در کشور با همین رویکرد دنبال می‌شد و هر که ایران را دوست دارد، باید برای حفظ ایران نسبت به آینده آن دغدغه داشته باشد.

او ایران را در آستانه جهشی خیره‌کننده دانست و بیان کرد: نباید اجازه دهیم این دست مسائل موجب کندی حرکت این انقلاب و مردم به سمت قله شود.

مطلب مرتبط:

فساد ۳ میلیاردی؛ ساختار مدیریتی ما «خاوری‌پرور» است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان این مطلب که آهنگ مدیریت کشور تغییر کرده و ظرفیت‌ها در خدمت توسعه کشور قرار گرفته است، با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در سرنوشت و جایگاه کشور، اظهار کرد: انتخابات اهمیت ویژه‌ای برای کشور و آینده مردم دارد و می‌تواند در تعیین نقش و جایگاه بین‌المللی ایران نیز مؤثر باشد.

وی با بیان این‌که ظرفیت رشد مشارکت در کشور وجود دارد، گفت: بخش عمده آن مرتبط با ترمیم سرمایه اجتماعی است که به دلایل مختلف از جمله بدعملی‌ها و اشتباه‌ها و … مورد آسیب قرار گرفته است.

هرندی بیان کرد: ما در جاده‌ای افتاده‌ایم که با شتاب ما را جلو می‌برد و ضروری است تا دلیل پیشرفت خود را به خوبی بدانیم و دنبال آدرس‌های غلط نرویم.

وی با بیان این‌که نشان داده‌ایم که در برابر گروکشی‌های دشمنان کوتاه نمی‌آییم، اظهار کرد: همین ایستادگی سبب شده تا ارتباطات جدیدی را در جهان خلق کنیم، چراکه استغنای کشور در برخی زمینه‌ها به رخ کشیده شده و دشمنان را به کرنش واداشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به افزایش مبنای محاسبه مالیات در سال جدید، افزود: وقتی مبنای مالیات‌گیری را افزایش می‌دهند باید سقف معافیت مالیاتی را نیز افزایش می‌دادند و لذا رفتند و اصلاح کردند.

مطلب مرتبط:

فساد ۳ میلیارد دلاری/ مهاجری: اگر متهم دولت روحانی بود، تیم رئیسی آن را پیراهن عثمان می‌کرد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی