تیتر امروز

فوری؛ بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ هلال احمر: آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده است
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ هلال احمر: آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده است

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن بالگرد خبر داد.
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
لیگ برتر پرتغال

دهمین برد برای یاران «طارمی»

تیم پورتو با حضور مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود به دهمین برد فصل در لیگ برتر پرتغال رسید تا جنگ صدرنشینی در فوتبال این کشور داغ شود.

کد خبر: ۱۵۹۵۷۶
۰۸:۱۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

دهمین برد برای یاران «طارمی»

دیدارنیوز: شاگردان سرجیو کنسیسائو در دیداری که مهاجم ایرانی آن‌ها ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت موفق به کسب سه امتیاز یک بازی خانگی شدند.

تیم پورتو بامداد امروز (یکشنبه) در سیزدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر پرتغال میزبان تیم کاساپیا بود و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

در این بازی که مهدی طارمی از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت، اوانیلسون در دقیقه ۱۲، ژوزه پدرو در دقیقه ۴۹ و پپه در دقیقه ۸۱ برای پورتو گلزنی کردند. تنها گل تیم کاساپیا هم در دقیقه ۸۹ توسط فرناندو آندراده دوس‌سانتوس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

پورتو با این نتیجه دهمین برد فصلش را کسب کرد و ۳۱ امتیازی شد و با سبقت از بنفیکا، به رده دوم جدول صعود کرد. طارمی و یارانش تنها به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به اسپورتینگ لیسبون از صعود به صدر جدول باز ماندند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی