تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته دوازدهم لیگ برتر ایران

گام‌های لرزان پرسپولیس و آتش‌بازی سپاهان!

تیم پرسپولیس با گل‌به‌خودی صائب محبی با ترس و لرز و زحمت فراوان از سد هوادار تهران عبور کرد و سه امتیاز مهم خانگی را پیش از دربی حساس پایتخت حفظ کرد.

کد خبر: ۱۵۹۵۵۹
۱۷:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

برتری لرزان پرسپولیس و آتش‌بازی سپاهان!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در روز پیروزی پرگل سپاهان، تیم پرسپولیس با برتری لرزان خود برابر هوادار در جمع مدعیان باقی ماند.

تیم یحیی گل محمدی که این روز‌ها به شدت تحت فشار است و به برد نیاز داشت، فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما انگار استرس و نگرانی از ساق پای سرخ‌ها جدا نمی‌شود.

در دقیقه ۲۱ این بازی بود که مهدی ترابی با سرعت عالی خود به دفاع هوادار زد و پاس عرضی او با نوک پای صائب محبی وارد دروازه حقیقی شد و این گل تا پایان باقی ماند.

برتری لرزان پرسپولیس و آتش‌بازی سپاهان!

در نیمه دوم هم چند موقعیت گلزنی ایجاد شد، اما نبیل باهویی با فرصت‌سوزی خود نشان داد اشتباهی به تهران آمده و آن مهاجم مدنظر یحیی نیست!

با این برد، پرسپولیس ۲۰ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. هوادار هم با محمود فکری که قبل از بازی در نشست خبری جنگ روانی به راه انداخت و داور (اشکان خورشیدی) را پرسپولیسی دانست، در مکان یازدهم باقی ماند.

برتری لرزان پرسپولیس و آتش‌بازی سپاهان!

آتش بازی سپاهان در لیگ

تیم سپاهان که این فصل با خرید ستاره‌های بزرگ یکی از مدعیان جدی قهرمانی است نیمه اول با مقاومت مس رفسنجان مواجه شد، اما نیمه مربیان ۵ گل داشت!

سپاهان در این بازی با دبل شهریار مغانلو و گل‌های رامین رضائیان و رضا شکاری در مقابل تک گل علی‌محمدی (پنالتی) ۴ بر یک به پیروزی رسید و خودش را به رده سوم جدول رساند.

تیم مورایس این هفته‌ها آمادگی بالایی دارد و می‌تواند یک خطر جدی برای استقلال و پرسپولیس باشد.

در بازی دیگر امروز، نساجی مازندران با یک گل استقلال خوزستان قعر جدولی را شکست داد و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

در بازی آخر این هفته، فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز میزبان استقلال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی