تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار خودرو؛ نوسانات شدت گرفت +قیمت‌ها

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۲، نوساناتی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند و بازار خودرو‌های داخلی بیشتر از مونتاژی‌های بازار تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۵۹۴۰۴
۱۱:۴۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ نوسانات شدت گرفت +قیمت‌ها

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه است. قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی با افت و خیز‌هایی چند میلیون تومانی گزارش می‌شود، درحالی که بازار خودرو‌های مونتاژی، تغییرات چندانی ندارد.

روز گذشته چهار محصول از شرکت خودروسازی لادا روسیه در نمایشگاه بین‌المللی رونمایی شد. هرچند این محصولات از کیفیت و امکانات چندانی برخوردار نیستند؛ اما به هر حال، تنوع را در بازار خودروی کشور بالا می‌برند که به تبع، تأثیر آن روی قیمت خودرو نیز مشاهده خواهد شد. این اخبار مربوط به واردات خودرو در کنار ثباتی که نرخ ارز از هفته‌های گذشته دارد، می‌تواند روی افت قیمت‌ها در بازار تأثیرگذار باشد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز تغییراتی را نسبت به روز گذشته دارد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی با افت و خیز‌هایی همراه است؛ اما میزان کاهش قیمت‌ها بیشتر گزارش می‌شود.

کوییک R اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ارزان‌ترین محصولات دنده اتومات بازار شناخته می‌شود. این خودرو با کاهش یک میلیون تومانی به نرخ ۴۵۵ میلیون تومان رسید.

رانا پلاس پانوراما محصول سقف شیشه‌ای ایران خودرو به شمار می‌رود. این خودرو حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۵۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷i پانوراما دنده دستی برخلاف اکثریت بازار، رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به روز گذشته دارد. این خودرو ۹ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سمند سورن پلاس یکی از رکوردداران کاهش قیمت در بازار خودرو‌های داخلی بوده که با افت ۱۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت ۵۸۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ نوسانات شدت گرفت +قیمت‌ها

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نسبت به داخلی‌های بازار از تغییرات کمتری برخوردار است.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های چینی بازار است که پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

چری تیگو ۷IE کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده و به نرخ یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

هایما ۸S جدیدترین محصول مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ نوسانات شدت گرفت +قیمت‌ها

پیش‌بینی قیمت خودرو

با توجه به اینکه تنها یک روز از روز‌های کاری هفته باقی مانده، بعید است که قیمت خودرو در روز‌های آینده تغییر یابد. البته از سوی دیگر واردات خودرو سرعت گرفته و ثبات نرخ ارز در بازار آزاد نیز می‌تواند قیمت خودرو را در هفته آینده، کاهشی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی