تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

استقبال رئیسی از رئیس‌جمهور کوبا +ویدیو

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا به صورت رسمی استقبال کرد.

کد خبر: ۱۵۹۳۳۴
۰۹:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲

استقبال رئیسی از رئیس‌جمهور کوبا +ویدیو

دیدارنیوز: رئیس جمهور در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به صورت رسمی از رئیس جمهور کوبا استقبال کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا که پس از ۲۲ سال از آخرین سفر فیدل کاسترو رئیس جمهور فقید این کشور، در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به صورت رسمی استقبال کرد.

در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و کوبا با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیدند.

روسای جمهور دو کشور پس از ملاقات دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه و برگزاری مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های همکاری، در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های صورت گرفته را تشریح خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی