تیتر امروز

فوری؛ ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید حداکثر تا ۵۰ روز
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید حداکثر تا ۵۰ روز

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هوای آلوده و واکنش‌های جالب این روزها

طعنه «مازوتی» زیباکلام به دولت!

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی با طعنه به مازوت‌سوزی و واکنش‌های متفاوت در دوران دولت روحانی و رئیسی نوشته است: «برخلاف تصور مهندسین و کارشناسان نفت و پتروشیمی که تصور می‌کنند ما یک نوع مازوت داریم، اینگونه نیست و ما دو جور مازوت داریم.»

کد خبر: ۱۵۹۳۲۶
۲۱:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

طعنه «مازوتی» زیباکلام به دولت!

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: این روزها هوای شهرهای بزرگ کشور به شدت آلوده است و ماجرای مازوت‌سوزی انتقادها از دولت رئیسی را بالا برده است.

در شرایطی که وضعیت اقتصادی و بحران افزایش قیمت‌ها در کشور کمر مردم را خم کرده، آلودگی‌ هوا در روزهای اخیر و تعطیلی‌ها انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم را افزایش داده است.

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی به همین دلیل طعنه‌ای به وضعیت مازوت‌سوزی و واکنش‌های متفاوت در دوران دولت روحانی و رئیسی زده و نوشته است: «برخلاف تصور مهندسین و کارشناسان نفت و پتروشیمی که تصور می‌کنند ما یک نوع مازوت داریم، اینگونه نیست و ما دو جور مازوت داریم. یک جور که در دوران روحانی و زنگنه تولید می‌شد و همانطور که صداوسیما و تندروها می‌گفتند باعث آلودگی هوا می‌شد. یک جور هم در زمان دولت خدمتگزار که هوا را آلوده نمی‌کند.»

مطلب مرتبط:

سلام آقای رئیسی؛ هوا چطور است؟

آهای خبردار، آقای شهردار، از گلوی من دست‌هاتو بردار!

تصمیم دیرهنگام؛ مهدکودک‌ها تعطیل و مدارس تهران غیرحضوری شد

 

طعنه «مازوتی» زیباکلام به دولت!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی