تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

کوراش ایران در قهرمانی جهان؛ ۵ فینالیست بدون طلا

تیم کوراش کشورمان با وجود داشتن ۵ نماینده در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در ترکمنستان از دست‌یابی به طلا بازماند و با کسب ۵ مدال نقره و ۶ مدال برنز به کار خود در این پیکار‌ها پایان داد.

کد خبر: ۱۵۹۱۴۰
۱۹:۵۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

کوراش ایران در قهرمانی جهان؛ ۵ فینالیست بدون طلا

دیدارنیوز: کاروان کوراش ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ ترکمنستان، به ۵ مدال نقره و ۶ برنز دست یافت.

امروز (سه‌شنبه - ۷ آذر ۱۴۰۲) روز دوم و پایانی مسابقات کوراش قهرمانی جهانی ۲۰۲۳ در دو بخش زنان و مردان برگزار شد که ۶ نماینده باقی مانده ایران (۴ مرد و ۲ زن) به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل کار آن‌ها یک مدال نقره و ۴ مدال برنز بود. به این ترتیب کاروان ایران با کسب ۵ مدال نقره و ۶ مدال برنز به کار خود در این پیکار‌ها پایان داد.

طبق برنامه مسابقات امروز، مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۶- کیلوگرم مردان، در دیدار نهایی مقابل "زویروف" از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

سعید طالبی‌نیا، نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ایران نیز در مرحله نیمه‌نهایی مقابل "سولویمان" از قزاقستان تن به شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

رامین احمدزاده، نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم ایران در دیدار نیمه‌نهایی برابر "عمروف" از ترکمنستان مغلوب شد تا به مدال برنز برسد.

صبا کرمعلی، نماینده وزن ۷۸- کیلوگرم زنان ایران هم در مرحله نیمه‌نهایی با "کادیرو وا" رقابت کرد و با پذیرش شکست مقابل این ورزشکار ترکمنستانی به مدال برنز دست یافت.

در ادامه فاطمه برمکی، نماینده وزن ۸۷+ ایران نیز در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف "پیوئلو پرز" از دومینیکن رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال برنز و مقام سوم مشترک این پیکار‌ها دست یافت.

الیاس پاکدل، نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کوراش مردان ایران هم در مرحله دوم این پیکار‌ها به مصاف نماینده گرجستان رفت و با قبول شکست مقابل این حریف، از گردونه مسابقات کنار رفت.

رده‌بندی نهایی تیمی این پیکار‌ها نیز به شرح زیر رقم خورد:

۱) ازبکستان: ۷ طلا، یک نقره و یک برنز

۲) ترکمنستان: ۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز

۳) قزاقستان: یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز

۴) ویتنام: یک طلا و یک برنز

۵) جمهوری دومینیکن: یک طلا

۶) ایران: ۵ نقره و ۶ برنز

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی