تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انهدام باند اشرار و قاچاقچیان در بلوچستان

سردار دوستعلی جلیلیان، درباره انهدام باند اشرار و قاچاقچیان سلاح در بلوچستان گفت: ماموران پنج نفر متهم را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت قبضه نارنجک جنگی، دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح m۱۶، تعداد ۲۸۳۲ عدد فشنگ جنگی و ۱۲ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۱۵۹۱۳۴
۱۸:۱۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

انهدام باند اشرار و قاچاقچیان در بلوچستان

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۵ نفره سازمان یافته اشرار و قاچاقچیان سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود سلاح جنگی از مرز‌های شرقی کشور به استان و سپس انتقال آن‌ها به نقاط دیگر استان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از انجام یک‌سری کار‌های اطلاعاتی و فنی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه پنج نفر متهم را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت قبضه نارنجک جنگی، دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح m۱۶، تعداد ۲۸۳۲ عدد فشنگ جنگی و ۱۲ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: از اعضای این باند یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد که تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی