تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ قهرمانان آسیا

یحیی: می‌توانیم تیم رونالدو را شکست دهیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پیش از دیدار فردا شب (دوشنبه) برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، می‌گوید که به تیم و بازیکناش باور زیادی دارد و می‌توانند تیم رونالدو را در عربستان شکست دهند.

کد خبر: ۱۵۹۰۴۷
۲۰:۳۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

یحیی: می‌توانیم تیم رونالدو را شکست دهیم

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان در پی آن است که کیفیت خوب خود را نشان دهد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ناهماهنگی برای رسیدن به این نشست خبری اینقدر زیاد بود که نیم ساعت است فقط دنبال محل برگزاری نشست می‌گردیم! این ناهماهنگی‌ها در این سطح از مسابقات واقعاً عجیب است.

وی النصر را تیمی باکیفیت دانست و تصریح کرد: حریف ستارگان زیاد و مربی خوبی دارد. ما در بازی رفت هم شکست خوردیم، اما فردا (دوشنبه) می‌خواهیم کیفیت خوب خودمان را مقابل النصر نشان بدهیم. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است و دوست داریم بازی خودمان را انجام بدهیم. می‌دانیم ورزشگاه خانگی النصر فضای سنگینی دارد، اما آماده ارائه بازی خوبی هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با تمجید از شاگردان خود خاطر نشان کرد: باور زیادی به بازیکنان تیمم دارم و مطمئن هستم که می‌توانیم زمین را با ارائه یک بازی خوب، کسب امتیاز و ان‌شاءالله کسب پیروزی ترک کنیم.

گل‌محمدی در مورد ناهماهنگی‌هایی که سبب شد سرخپوشان با دو روز تأخیر نسبت به برنامه خودشان عازم ریاض شوند، گفت: حرف‌ها درباره بی‌توجهی و ناهماهنگی که صورت گرفت، زیاد است. با این حال می‌توانیم بعداً درباره آن صحبت کنیم.

او در خاتمه تصریح کرد: نکته مهم این است که به تمرین برسم و تمرکزم روی دیدار با النصر باشد. تلاش نمی‌کنیم ذهن خودمان را مشغول اتفاقاتی کنیم که نباید می‌افتاد و فقط می‌خواهم تمرکز خوبی روی دیدار با النصر داشته باشم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی