تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد

شدت بارش‌ها در هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان در حد هشدار نارنجی است

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و شدت بارش‌ها امروز در شرق هرمزگان و شرق سیستان و بلوچستان در حد هشدار نارنجی است و منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۹۸۸
۱۷:۲۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

هشدار سیل در هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان

دیدارنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام رگبار پراکنده باران در شمال‌غرب کشور از فردا، ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبه را نوید داد.

فریبا گودرزی به بیان وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز شنبه ۴ آذرماه پرداخت و گفت: امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و شدت بارش‌ها امروز در شرق هرمزگان و شرق سیستان و بلوچستان در حد هشدار نارنجی است و منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا یکشنبه در برخی از مناطق شمال غرب رگبار‌های پراکنده و افزایش سرعت وزش باد انتظار می‌رود و سایر مناطق کشور فردا جوی آرام دارند.

وی افزود: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از بخش‌های شمال غرب و غرب کشور بارش‌ها در این مناطق آغاز می‌شود و روز سه‌شنبه سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

گودرزی یادآور شد: از امروز تا روز دوشنبه شهر‌های صنعتی و پرجمعیت مثل تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را تجربه می‌کنند.

به‌گفته کارشناس سازمان هواشناسی از امروز تا اواسط هفته در غالب مناطق کشور روند افزایش تدریجی دما رخ می‌دهد و از روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه به‌طور محسوس دما در نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تهران امروز کمی غبار خواهد داشت و از فرداشب با وزش باد در پایتخت هوا مطلوب‌تر می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی